{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

så sov dog!!!!!! {{forumTopicSubject}}

ååååhhh jeg er snart ved at blive sindsyg, den sidste månedstid ca. har marcus sovet meget let og vågner ofte om natten 1-2 gange, og det har været lidt svært at få ham til at sove både dag og nat herhjemme, den sidste uge har det så været helt slemt, de fleste aftener har det taget 1-2 timer før han sover efter putningen, og hvis han så bare fjollede rundt, men nej det er skrig og skrål nonstop medmindre vi sidder hos ham, hvilket vi nægter at gøre.
her i weekenden har han slet ikke sovet til middag, selvom han har været mega træt, han laver bare samme nummer der..

jeg er virkeligt udkørt, og kan slet ikke overskue at jeg har ham alene imorgen aften og torsdag aften ;o(

jeg har tænkt mig at ringe til ørelægen imorgen da hans ene øre flyder en smule, og håber jo så på hun kan forklare hvad pokker der stikker ham, for det er virkeligt ikke bare almindeligt brok, men han er virkeligt ulykkelig.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så sov dog!!!!!!
  • #1   4. apr 2011 jo jo han falder også fint til ro hvis han kommer ind i vores seng, hvor jeg eller kim så også er, men vi har altså godt nok ikke lyst til at gå i seng kl 19, og det tager ret lang tid før han falder i søvn, så det vil også bare være surt.. vi har så prøvet at give ham panodil de sidste par aftener, men synes ikke det har nogen effekt..

håber godt nok øredamen kan hjælpe, så vi kan få lidt ro og nogle rolige aftener igen..

• #2   4. apr 2011 Oliver har også haft perioder hvor han ikke vil sove om aftenen og har vågnet 5-10 gange hver nat og kun ville sove hos os. Han er blevet puttet i sin egen seng og er så hen først på morgenen kommet ind til os og det har hjulpet. Pludselig sover han igennem i sin egen seng igen.

Mht at sove om dagen har vi også haft problemer. Han ville pludselig ikke sove ude i barnevognen herhjemme længere selvom han tit tager op til 3 timer i dagplejen. Men han kommer så op i hans egen seng og så sover han 1-2 timer deroppe.

• #3   4. apr 2011 det kan godt lyde som vores hverdag.. heldigvis er han gået fra at være rigtig ked af det til bare at være lys vågen i sin seng og lave ingenting eller ulykker..

Så kan godt forstå at du ikke kan overskue at være alene med ham. Har du ikke en god veninde som kan komme over og være der så du ikke er helt alene.. Måske kan hun ikke tage over men derfor er det stadig rart ikke at være selv.

Håber det bare er ørene som driller så i kan få buk med det og igen få en god aften. Jeg løste lidt problemet ved at smøre en rugbrøds mad og give ham på hans værelse så han ikke blev taget nede under til os men fik jeg mad også var der tit ro..

• #5   5. apr 2011 nej jeg fik aldrig set svaret på hvad det kunne hjælpe med kiropraktor ;o)

vil næsten sige jeg håber det er pga ørene og ikke bare en dum ide han har fået, for det er virkeligt slemt, har aldrig oplevet han har været ulykkelig så lang tid, og til sidst bare må bukke under for trætheden, det er ikke sjovt for ham og heller ikke os, så håber virkeligt specielt for hans skyld at vi kan finde en løsning.. det hjælper hvertfald ikke med mad, for han har ikke nogen appetit for tiden, spiser kun ca en tredje del af hvad han normalt gør, så tror der må være noget, dog har han ikke feber og virker på den måde frisk nok, men han klager over ørene om dagen, det ene flyder en anelse, og så hans søvn, for vi kan jo se på ham at han er virkeligt træt både til middag og om aftenen... det jeg ikke fatter er så at han ikke har problemer med at lægge sig til at sove i dagplejen, han vågner bare lidt tidligere end normalt.

• #6   5. apr 2011 Det lyder en lille smule som det problem vi har fået med Malthe nu smiley
    Han har altid sovet fint da han var mindre og haft et godt sovehjerte, men i den sidste stykke tid er han begyndt at vågne op til 6 gange hver nat og det er tit bare for at få sutten igen, men andre gange bliver han helt hysterisk så vi må tage ham op og tit går der et stykke tid før han falder til ro igen..

Om dagen sover han heller ikke så nemt længere, han sover ikke rigtig i streg mere, men mere i perioder.. Vi lavede rytme med ham da han var 2 mdr og det gik fint indtil nu, hvor han ikke sover ret længe middagssøvn og om aftenen er han tit urolig og vil ikke sove før senere end han plejer..

Jeg synes det er underligt at han er gået fra at være et nemt sovebarn til det her med at vågne nemt både dag og nat ??

Han er 5 mdr gammel..

• #7   5. apr 2011 problemet er fundet ;o) ringede til ørelægen lige efter de åbnede, og fik en tid selvom sekretæren ikke mente det var nødvendigt, men jeg ved bedst når det gælder mit barn, så jeg fik som sagt en tid kort efter, kom afsted og tænkte jeg det ikke nok, det ene dræn var faldet ud så trommehinden stod i en stor bue ud med mellemørebetændelse, så kan godt forstå han har ondt, så penicillin og en ny tid om 5 uger, så skal vi se på om der skal et nyt dræn til eller om vi dropper det en tid, personligt tror jeg nu ikke det kan undværes endnu..

• #8   5. apr 2011 Super at i fandt problemet.. så er der ikke noget at sige til den lille gut ikke har ville sove

• #10   5. apr 2011 oki overvejer lige om vi skulle prøve det så tak for tippet

Kommentér på:
så sov dog!!!!!!

Annonce