{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
957 visninger | Oprettet:

Banana
Banana
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 167

Så sov dog kvinde! {{forumTopicSubject}}

Hold nu op - jeg er helt ny herinde - er kun i 4-5 uge.

Normalt (inden jeg blev gravid) har jeg altid sovet som en sten, hvor som helst og nærmest når som helst.

Sådan er det bare ikke mere! Jeg vågner konsekvent hver nat - ret præcist omkring kl 4 (med undtagelse af i nat hvor jeg har været vågen siden 2).

Jeg er bare frisk nu - men ved da godt det giver bagslag senere på dagen.
Det har været sådan 14 dage (med andre ord få dage efter undermåleren blev til).

Jeg er da glad for jeg ikke har skyggen af kvalme eller andet i den dur, men det er nu lidt åndsvagt max. at sove 5 timer i træk i længden.

Mon der er andre der er andre natteravne som mig? smiley

Jeg ender jo med at være nødt til at sige det på studiet langt før planlagt - for går totalt kold kl 13.30 ca. og er nødt til at tage hjem fra de sidste timer for at sove (heldigvis har jeg kun så lang dag 2 gange om ugen).

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så sov dog kvinde!
  • #1   6. mar 2012 uuh kender det alt for godt =)
    Kl er nu 7.09 og hele huset er rengjort - jep, har har været oppe siden kl 3 ;o)

Og HVER dag tænker jeg at "når Aya sover til middag, så ligger jeg mig også!" Næææ nej, jeg finder noget at lave og kan så dårligt hænge sammen om aftenen o_O

• #2   6. mar 2012 Fleuka:

Hvornår går du i seng? Og hvor meget sover du om eftermiddagen når du kommer hjem fra skole?

Tænker på om ikke det kunne være en mulighed at gå det senere i seng, så du måske først vågner ved 6 tiden?

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

#3   6. mar 2012 Jeg har prøvet at gå senere i seng (gik i seng kl 00 i går aftes). Alligevel vågnede jeg kl 2 - og var vågen til kl. 5.30.
    Jeg vågnende da selvfølgelig igen kl 7.50 smiley

Søvn er vist bare overvurderet - må da også sige jeg får læst en del til mit studie om natten, nu hvor jeg endelig har erkendt at jeg bare er vågen om natten...

Jeg sover 1-2 timer om eftermiddagen (hvis jeg kan falde i søvn) - sommetider slet ikke, synes lidt jeg har forsøgt mig med forskellige tiltag for at sove om natten (gå sent i seng, droppe middagsluren osv.)

Det hjælper bare ikke - næste ide er at gå tidligt i seng (kl 21-22) og så håbe på jeg kan sove til kl 4.

Jeg går i skole hver dag, har læsning til studiet hver dag, har en hest jeg som oftest rider og så har jeg tit aftaler med forskellige mennesker, så synes ikke min hverdag mangler fyld heller - det plejer at være rigeligt til at jeg sover godt om natten smiley

Tror jeg vågner fordi jeg enten skal tisse eller har mareridt - når jeg endelig kan huske nogle er det at jeg taber forstret, at alt babytøj i hele verden er udsolgt, at barnet ikke har noget køn når det er født osv.

Altså helt vildt latterlige underlige drømme. Der måske udspringer af at undermåleren er alt andet end planlagt og derfor har rejst en masse tanker - uanset at undermåleren er fuldt ud ønsket og at både faren og jeg ser meget frem til at blive forældre.

• #4   6. mar 2012 du bare ved og indstille dig til og være mor : ) der får man jo heller ikke så meget søvn : )

• Banana
    Banana Tilmeldt:
    mar 2012

#5   6. mar 2012 Se det lyder meget rimeligt smiley Det har også været min tanke - er som sådan ikke træt lige ud over 1-2 dødperioder pr. dag.

• #6   6. mar 2012 Bare vent til du kommer længere hen så smiley
    For mig er søvn pt en by i Rusland!

Kommentér på:
Så sov dog kvinde!

Annonce