{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.089 visninger | Oprettet:

sikke en dag {{forumTopicSubject}}

Henter ungerne mellem kl 3 og 4 hverdag. Bliver ringede op kvart over tre i dag fra børnehaven at vores pige har hoppet ned fra et bord og har slået sig. Ja hun har bidt hul nede under sin læbe.. lige der hvor de unge piger har en pircing. Der har hun et hul ind til tænderne.. Forestiller mig først et hul på størrelse ned en lillefinger eller noget og kan bare mærke hvor nervøs man bliver. Ringer til min dp mor og høre om det er okay jeg lige kommer 10-15 min senere end jeg plejer da jeg henter de store børn først. Det er selvfølgelig okay. Så jeg køre der ud og heldigvis er hullet slet ikke så stort. Selv om der er hul hele vejen igennem. Ringer til en veninde om hun ikke vil have de to andre unger over at lege da vi skal på skadestuen. Og flink som hun altid er siger hun selvfølgelig ja. Så jeg får hentet den lille i dp og kørt drengene ud til min veninde. Også videre på skadestuen. Vi sidder lidt så kommer der en sygeplejerske og sidder et plaster med noget bedøvelse på. Vi sidder så en time og hygger med puslespil og bliver endelig kaldt ind. De vælger at sy hende med et sting ! Hun er bare så tapper og piver lidt over det gør ondt men ikke så meget så det er med tårre. Også får hun prinsesse plaster på, et armbånd og en is. Så køre vi på mac og får noget mad. Også går turen tilbage til min veninde som selvfølgelig har sørget for at drengene har fået aftensmad. Så nu er vi lige kommet hjem og ungerne er puttet. Natasha har så også to blå knæ så det er noget af et hop hun tog.. også fik hun lige en panodil at sove på da hun har ondt..

Ikke lige sådan man regnede med ens dag skulle gå.. Og typisk det sker den dag manden øver med sit band


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en dag
Kommentér på:
sikke en dag

Annonce