{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

sikke en dag!!! {{forumTopicSubject}}

jeg har haft en del smerter i denne graviditet iforhold til at jeg ikke er ret langt henne (6. uge) så tænkte at jeg bare spurgte idag ved lægen når jeg alligevel skulle bekræfte graviditet. men nu er min læge bekymret om der er noget galt med barnet eller mig og har sent en akut henvisning til scaning smiley puha håber alt er okey... skulle bare lige af med det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sikke en dag!!!
  • Stille musen
    Stille musen Tilmeldt:
    jan 2010

    Følger: 1 Emner: 12 Svar: 203
    #1   30. jul 2013 Puha lyder ikke rart , håber alt er okay smiley

  • #2   30. jul 2013 det gør jeg godt nok også


  • #4   30. jul 2013 Krydser fingre for at alt er som det skal være!

  • #5   30. jul 2013 Hvilke smerter har du? Jeg havde os smerter i 7 uge, kom til scanning og intet var i vejen (er i dag i uge 23). Min læge var os bekymret. Men har et rigtig sundt foster/baby. Ingen rygmarvsbrok. Hjerne, hjerte og nyre er fine. Den er meget aktiv. Har alle fingre og tæer. Og så siger jordemoderen at det ligger meget på gennemsnittet (hele længden, lår længde, arm længde, vægt, mave omkreds, afstand fra ører til ører osv.). Så selv om du har mange smerter tidligt behøver det ikke at være fostret. Men en graviditet kan stresse din krop. Det har den gjort hos mig og går så nu sygemeldt pga. Besvimelser. Mine blodårer er os lidt udvidede hvilket gør mit blodtryk falder.. men det forskelligt hvordan vores kroppe reagere. Andre har ingen smerter men "bare" morgen-kvalme hele dagen, i flere uger.. andre har både ondt og kvalme.. mine smerter var ondt i maven, når jeg sku tisse gjorde det sindsygt ondt. Især hvis jeg holdte mig.. men det gik over .. smerten.. fik så 5 uger med kvalme, men siden da har jeg ikke haft ondt.. kun når jeg besvimer og slår hoved ind i ting smiley .. min graviditet er MEGET besværlig, men jeg eller fostret fejler intet.. det bare en KÆMPE omvæltning for min krop.. har os fået bækkenløsning i uge 19.. er meget lille (154 høj og vejede inden graviditeten 44 kg). Så mit bækken er ikke så bredt.. men du må ikke gå og være bange:) tænk positivt selv om det kan være svært. . Husk Colin syre dagligt smiley

  • #6   30. jul 2013 Folin syre smiley

  • Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

    Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #7   31. jul 2013 Hvornår skal du så til scanning?
    Håber det bedste for dig og bebs! smiley


  • #8   31. jul 2013 hvornår skal du til scanning? Håber alt er som det skal være.

  • #9   31. jul 2013 jeg er 3. gangs gravid så blev lidt chokket over alle smerter.... og får en inkaldelse en af dagene

  • #10   31. jul 2013 det er det samme med mig. vi venter nr 4 og har aldrig været med til noget lignende

  • #11   31. jul 2013 okey ... jeg troede at det blev lettere for fleregangs gravide, men næ nej hvorfor skal vi have det nemmere


Kommentér på:
sikke en dag!!!

Annonce