{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

sygemelding {{forumTopicSubject}}

sagen er den jeg aner ikke hvad jeg skal sige til lægen for føler mig så dum når jeg allerede vil be om en sygemeling i uge 16+ 3. til hverdag sider jeg på en stol hele dagen og sider og laver noget pakke arbejde. når der er pause har jeg virkelig ondt i lænden og har svært ved at få rejst mig ordenligt op og jo længere vi kommer hen på dagen begynder jeg og side og ømme mig og begynder efterfølgende og få en værre stikken i ryggen og i skulderen . når jeg kommer hjem orker jeg ingen ting og som regel begynder jeg få ondt i hovedet eller får ondt i underlivet. jeg er første gangs så ved jo virkelig ikke hvad der er normalt under såadn en graviditet. skal lige siges det jeg laver er noget aktivering på kontanthjælp så det er sku lidt ligeglad med man er gravid så de ber mig også tit og løfte nogle tunge kasser.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sygemelding
  • #1   7. apr 2011 lyt til din krop og sig til lægen at sådan er det bare basta

• #2   7. apr 2011 Ja snak med din læge om det.... Og så længe du ikke har et job du skal bekymre dig om at beholde så er det dælme bare om at få det sagt, for der er INGEN som takker dig hvis du går helt ned eller endnu værre der sker noget med din graviditet...............

• #3   7. apr 2011 Da jeg var gravid arbejdede jeg til at starte i Rema 1000 hvor jeg løftede rigtig tunge kasser, men så flyttede jeg til en anden by da jeg gik fra faren. Der startede jeg på kontanthjælp. Jeg blev sendt ud i aktivering, hvor jeg sku lave rengøring en hel dag. Da jeg ikke kunne holde til det, blev jeg sygemeldt af min læge. 3 dage efter ringer min sagsbehandler og aflyser min sygemelding, og bliver smidt ud i aktivering, hvor jeg også skulle sidde ved et bord og pakke tunge kasser og bærer dem på paller en hel dag smiley Da jeg brokkede mig over det, fik jeg lov til at tage hjem i min middagspause en halv time og slappe af...Totalt latterligt!!!
    Da jeg så brokkede mig over at jeg syntes det var en åndsvag ide med at ta hjem og slappe af kun for en halv time, for man nåede knap nok træde ind af døren før man skulle ud igen. Så lavede de en løsning hvor jeg kunne få fri 1 time tidligere...men det krævede jeg skulle arbejde i min middagspause...
    Det er fandme urimligt at andre de bliver sygemeldt, ved at knipse med fingrene en enkelt gang, mens andre skal kæmpe sig bare for få lidt tidligere fri:(

• #4   7. apr 2011 Du skulle være gået til din læge igen, for en sagsbehandler kan IKKE modsige en læges sygemelding!!! Tro mig jeg kører sag med både advokater osv så jeg er ved at have styr på det hele!!!

• #5   7. apr 2011 Nu med 2: Siger ikke at du har gjort noget forkert kun at du er blevet MEGET dårligt behandlet og at hvis der nu var sket dig eller dit barn noget kan du ligge sag an mod kommunen og den sagsbehandler som aflyste din sygemelding!!! håber det gik alligevel!!!

• #6   7. apr 2011 Jeg føler mig selv virkelig dårligt behandlet...alle dem fra mit arbejde blev allesammen sygemeldt, mens jeg sku ofre mig så meget for at få en lille smule tidligere fri....

• #7   7. apr 2011 jeg ville da snakke med lægen om hvad der kan gøres, og også snakke med arbejdspladsen om du måske kan lave lidt andet, lægen kan evt henvise dig til en fysioterapeut, så du ikke allerede skal sygemedles :o)

• #8   7. apr 2011 det er jo lægen der beslutter om du er egnet til at blive sygemeldt, kan man ikke bare kræve, tror en fys ville være god til dig, evt. din arbejdsplads har nogetmere skåne i den situation du er i, så du måske kan arbejde lidt længere, hvor self er ok med det og ikke har ondt. jeg er blevet sygemeldt under begge grav. og har gået ved fys, pga. bækkenløsning, dårlige hofter og ryg...

• #9   7. apr 2011 Jeg ville også anbefale at du evt gik lidt ned i tid. Jeg gør selv rent 32 timer om ugen og døjer meget med kvalme og ondt i lænden. De dage det er værst har jeg en aftale med min chef om at jeg kan tage hjem 1.5 time før...

Det er sund for dig også på sigt at holde dig igang, og din fødsel bliver også nemmere, hvis du holder dig igang.

Kommentér på:
sygemelding

Annonce