4. maj 2008 Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Sygemelding... {{forumTopicSubject}}
Ja jeg er nu kommet frem til at jeg egentlig gerne vil sygemeldes fra arbejdet.. er i job med løntilskud så de mister ikke meget på at jeg sygemelder mig men har bare så dårlig samvittighed alligevel.. har holdt 6 ugers ferie og skulle egentlig starte på arbejde i morgen.. men efter mit besøg hos kiropraktoren idag vil jeg nu gerne sygemeldes..
1; Mit bækken havde låst sig i sidste uge så måtte få en akut tid hos kiropraktoren da jeg dårligt kunne gå mere end 100 m uden at have så ondt.. og kunne dårligt sidde eller ligge af samme grund.. siden jeg har været der sidst har jeg haft ondt så måtte tage endnu en akut tid idag og bæknet havde låst sig i højre side igen så ikke noget at sige til jeg har ONDT..
2: Jeg har lidt af en del blødninger.. det har vi så nu mistanke om at det kan skyldes overanstrengelse og overbelastning i forbindelse med arbejde, for har kun blødt mens jeg har arbejdet og det vil jeg ikke udsætte min krop over for..
Så min plan var at sygemelde mig i morgen tidlig og så hvertfald resten af ugen og så skal jeg tage stilling til om jeg vil sygemeldes deltid eller helt, alt efter hvad min læge og arbejdet går med til..
Synes i jeg kan tillade mig det over for arbejdet eller skal jeg have dårlig samvittighed??
Lige nu tænker jeg mest på min krop..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
maj 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 5 Svar: 68
Synes dog, hvis du har mod på det, at du skulle møde på arbejde imorgen og så tage en snak med chefen. Så kan I bedre få vendt det hele end hvis det er over telefonen. Med mindre chefen ikke er en så forstående person.
nov 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 89 Svar: 1.240
Og du skal også være fit for fight når du har fødtså du kan tage dig ordentligt af ham, og bære rundt på ham og det hele... så hjælper det ikke ngoet at du smadrer dit bækken så meget at du skal være sengeliggende efter fødslen også...
Når man frst har fået bækkenløsning, så er det noget der kan genere dig resten af livet med smerter - dog ikke i samme omfang...
Men din beslutning nu, vil have koncekvens for dig resten af livet.
og nej, der er INGEN der klapper i deres hænder og takker dig når det er gået galt... du får derimod en fyrreseddel hvis skaden gør at de så ikke kan bruge dig, hvis kroppen ikke kan tåle arbejdet længere...
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
maj 2008
Følger: 61 Følgere: 60 Emner: 378 Svar: 3.227
Har altid sådan en dårlig samvittighed over for arbejdet når jeg melder mig syg, selvom jeg godt ved jeg ikke burde..
SELVFØLGELIG er min baby og min krop vigtigst også derfor jeg vil sygemeldes.. kan ikke overskue at skulle bløde eller have så ondt som jeg har nu..
Så planen var at melde mig syg resten af ugen og så blive sygemeldt hvis arbejdet vil have en sygemelding.. så må jeg gå lægen på klingen til jeg får den eller finde en anden læge der vil give mig den.. for kan ikke overskue arbejde med smerter.. og vi kommer ind i en travl periode lige nu da vi skal gøre klar til skolestart.. (nok derfor jeg er ked af at svigte dem) men som i siger.. vil fortryde hvis jeg ikke lytter til kroppen..
maj 2008
Så det er bare dejligt
maj 2008
Sygemelding...