{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.241 visninger | Oprettet:

Hjælp os! {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg har en lille dreng på 7 uger, som har sovet så fint hele vejen igennem. Men idag har har (og jeg lyver ikke) været vågnen 12 timer I TRÆK! Han vil bare ikke sove!
Han har fået mad, tør numse, været i bad, fået lidt sukkervand, puttet, vi har gået km. og kørt tur og han vil bare stadig ikke.
Vi er simpelthen på bar bund nu. smiley
HJÆLP!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp os!
  • #1   11. apr 2011 bliver han ammet??

• #2   11. apr 2011 Ikke mere, nej.

• #3   11. apr 2011 altså mener jo ikke om han ikke får mad.. men om han får mme eller brystmælk smiley

• #4   11. apr 2011 hvor meget spiser han?

• #5   11. apr 2011 Han spiser de 6 gange om dagen han skal. Nogle gange 7 gange.

• #6   11. apr 2011 tænker bare om en lidt større flaske kunne hjælpe hvis du tager ham helt op til dit bryst ligesom når du ammer ham så han kan høre dit hjerte.. det hjalp somme tider hos os.. da mine var små

• #7   11. apr 2011 har i prøvet at svøbe ham i dynen og sidde med ham? fik det af vide af min sp, da min var lille, fordi han heller ikke ville sove, og det var skide effektivt ...
    Nemlig, pga. den varme og tæthed det giver, ligesom i maven, og jeg kunne lægge ham uden han vågnede, fordi han stadig lå i det varme, og så kunne jeg lige tage dynen af ved maven smiley vi brugte det rigtig meget, og ja.. nu er han 2, og han elsker det stadig ind i mellem...

• #8   11. apr 2011 Ville os prøve og give ham noget mere mad... Det hjælper på min dreng og så vågger vi ham i armene når han er blevet overtræt det hjælper her....

• #9   11. apr 2011 Jeg gør sådan med ham, med flasken. Og min kæreste gør det med ham nu, og han er stille.

Mor til William - Ja, det gjorde min sp også, problemet er bare at vi har et utroligt varmt barn, så han spræller næsten fordi han bliver så sur. Han kan slet ikke lide det. Men det er pga varmen. smiley

• #10   11. apr 2011 Vi har haft rigtig mange problemer med at han gylper når han får mad, det er pga. han får for meget luft ned, så under måltiderne kommer han op og bøvse 3 gange. Og det har hjulpet fint, men nu er han begyndt at gylpe ekstremt igen, ligesom da jeg ammede ham. Så ja, det tør jeg slet ikke.
    Vi skal altid strække den mindst 4 timer, og det virker også fint. Så det er ikke fordi han er sulten, den er jeg hundrede på.

• #11   11. apr 2011 Min dreng gylper os nogen gange mere end andre og får os meget luft ned og skal op at bøvse flere gange... Men jeg skifter ham ind i mellem måltidet og ser om han vil have mere efterfølgende eller holder nogle pauser med lidt snak osv... Hvis han vil tag flasken så er det jo fordi han er sulten om han gylper eller ej.... Det hjælper ihvertfald her med en godt måltid og at han bliver pakket ind i dynen og vi går rundt og vugger ham...

• #12   11. apr 2011 Lea: Jg vil klart og hurtigtst muligt anbefale at i tager en tur forbi n kiropraktor med ham.

Vores søn var næsten på samme måde, dog sov han 25 min af gangen men han gylpede alt op det kom ned, følte jeg.
    Vi var til zoneterapeut da det blev anbefalet pga hans gylperi, men hun sendte os direkte til kiropraktor da Jeppe reagerede på nakken og lænden/Mave-tarm systemet. Ved kiropraktoren blev det konstateret at han var låst i hans nakke og i hans lænd. Efter 1. behandling fik vi verdens dejligte dreng igen : ) Han fik i alt 7 behandlinger før han var færdig, og har haft tilbagefald 2 gange, og begge gange er klaret med kiropraktor. Jeppe er i dag 4 år smiley

• #13   11. apr 2011 Jeg har selv lige måtte stoppe med at amme da jeg simpelthen ikke kunne få mit barn til at sove, det eneste sted han ville sove var ved min pat og da han så fik mme ja så åd han 200 ml i et hug og sov, så han var sulten og efter vi er gået over til flaske ja så sover han bare men er os mere aktiv og jeg bruger meget tid på at stimolere ham så han bliver godt træt... smiley

• #14   11. apr 2011 Anne J - Godt tænkt... Ja jeg har os haft min dreng til .kiropraktor to gange da han var låst i nakken og lænden og det har os hjulpet på søvnen... smiley Glemte jeg helt... Kunne jo godt være at han havde ondt...

• #15   11. apr 2011 jeg jeg ville nu prøve a svøbe hjalp rigtig meget da lasser havde kolik ikk på den måde i dynen som de viser på barsel gangen men hvor han bliver pakket helt tæt som indianerne gør du kan finde tenikerne på youtube

• #16   11. apr 2011 http://www.youtube.com/watch?v=9fdjqWgR77c&feature=related
    havde sradig limket

• #17   11. apr 2011 Vi brugte denne sutteflaske til et gylpebarn der os tog luft, og han stoppede med at gylpe fra det ene sekundt til det andet.. PRØV DEN..
    http://www.babybusiness.dk/laesernes-bedste-koeb.html
    Fås i rema 1000, føtex, bilka osc

• #18   11. apr 2011 har lige kigget med

ville anbefale pigon flaske den med en lille sut, det hjælper mod gylp
    den kan købes i babysam er ike særlig dyr heller

• #19   12. apr 2011 Det har helt sikkert os hjulpet elias at komme til kiropraktor, han ville overhoved ikke sove før... Men han har os været som en banan og kunne kun kigge til en side den anden side var kun øjnene der kiggede.. Og de to gange vi har været der har hjulpet ham...

Kommentér på:
Hjælp os!

Annonce