878 visninger
|
Oprettet:
Hjælp os... {{forumTopicSubject}}
Min forlovede og mig har nu prøvet at blive gravide i over et år. Vi er begge blevet tjekket for det ene og det andet og umiddelbart ser det ud til at kunne fungere. MEN det gør det altså ikke
er der nogen der har nogle gode råd eller lignende erfaringer?
Jeg er helt ude af mig selv, da tiden er knap pga. sygdom og jeg skal nå at sætte børn i verden. Det er mit inderste ønske.
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 27 Emner: 143 Svar: 694
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 203 Svar: 2.935
kender flere som har tænkt alt for meget på alt det baby halløj at de slet ikke er blevet gravide men når de så har fået deres tanker hen på noget andet (hus køb, ny hund osv) så er de pludseligt blevet gravide.
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 44 Svar: 153
Det gør mig ondt at læse om den frygtelig sygdoms situation du er endt i, men det der lysner på dette hele, set udfra min synsvinkel er; At du er sammen med din drømme mand og I elsker hinanden og vil derfor videre give hinanden kærlighed i form at lave et barn sammen.
Jeg ønsker jer altmulig held og lykke....
mar 2008
Følger: 35 Følgere: 34 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 558
mar 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 22
Tusind tak for hjælpen.
Det ligger sådan at min fremtid indeholder meget medicin og til sidst nye lunger og jeg vil ikke udsætte mit foster for at få så meget medicin, da det ikke er i den milde ende.
Jeg vil helt klart gå ind og købe de gele royal ren i morgen
Jeg har været til gynækolog utallige gange og han fandt ud af at mine æggestokke bøjer en smule, så det kunne godt gøre det mere vanskeligt. Jeg er bare dybt taknemlig for at jeg kan få børn - mange med min sygdom kan slet ikke få børn.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 13
Men jeg vil da foreslå dig at snakke med din læge om han/hun evt kan hjælpe jer i gang med et behandlingsforløb hvis det virkelig er noget i brænder for, hvilket det jo lyder til...
Men held og lykke med det
Hjælp os...