{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

kan han ikke lide det? {{forumTopicSubject}}

Hejsa Piger, jeg ammer stadig, men har ikke nok mad til lillemanden på én gang så han bliver hurtig gal og sulten igen efter han har spist ved mig, så jeg er begyndt og suplere med MME og så bliver lillemanden tilfreds, han kan faktisk spise helt op til 200 ml ud over mit bryst og han er altså kun 4 uger gammel på mandag smiley mit spørgsmål er så: Jeg har givet ham arlas babymælk i brkker og det guffer han i sig som slik og han gylper næsten ikke, men nu er jeg så gået over til Nan 1 da hvis jeg på et tidspunkt bliver nødt til og gå helt over til MME vil jeg ha han skal have Nan ha1, vil jeg vende ham til Nan smagen hvis i forstår, men han guffer det ikke i sig på samme måde, altså han spiser godt, men ikke så intenst som med Arlas babymælk, og så kan han godt finde på og gylpe meget bagefter han har spist. Hvad ville jers bud være på han forskellige reaktioner på maden?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan han ikke lide det?
  • #1   16. apr 2011 Jeg ville gætte på det er indholdet i mælken. Måske er næringssammensætningen forskellig, og derfor reagerer han forskelligt på at spise det.

  • #2   16. apr 2011 Kan man ikke blande de to ting sammen evt.?

  • #3   16. apr 2011 Det ved jeg faktisk ikke om man kan?, men det var da en ide. Men ja jeg synes bare det er lidt mærkeligt, for man skulle da tro at de indeholdt mere eller mindre det samme når det er babymælk , der skal jo være det samme i?

  • #4   16. apr 2011 Tjah, jeg har jo ikke slev født endnu, men jeg forestiller mig at der nok er lidt forskel i smagen og måske konsistensen. Så en blanding kunne da ihvertfald være en idè, hvis man altså kan det. Men det kna jeg ikke se hvorfor man ikke skulle kunne.

  • #6   16. apr 2011 Jeg synes også det var helt vildt, det skal lige siges at det var kun igår han spiste de der 200 ml og det var efter han havde sovet i 5 timer næsten. ellers så spiser han mellem 100 og 150 ml efter lidt bryst.

  • #7   16. apr 2011 Ja, det lyder godt nok vildt. Jeg har min dreng på 7 uger, og han får Nan HA 1, og han kan kun få 150 ml ned. Og ja, han er ekstremt stor og har vokseværk, som min sp siger.
    Men prøv at snak med hende om at blande, jeg tror det ville gavne. smiley


  • #8   16. apr 2011 Min datter er flaskebarn og var det fra hun var 4 uger gammel.

    Jeg har brugt begge dele...

    Er nan1 også på brikke eller er det pulver?

    Hvor længe har han fået de brikker?
    Jeg tænkte måske har du haft mere mælk selv som han har fået inden efter du er startet med nan1.

    Her var der ingen forskel på de to produkter og jeg tror heller ikke indholdet er langt fra hinanden da.
    Jeg ville ikke begynde at blande noget, jeg tror sjælent det er godt.

    Ellers skal du ringe til din SP og snakke med hende.


  • #9   17. apr 2011 Ja Nan1 er på brikker indtil videre, og han idag er det tredie dagen han får dem.
    Men idag går det meget godt med og spise det, det kan godt være han ikke har været sulten nok da han fik det hvor han skar ansigt og gylpede. Ja det er ski svært med de kære små når de ikke selv kan fortælle hvad der er galt hehe smiley


Kommentér på:
kan han ikke lide det?

Annonce