{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Emmaljunga
  • #2   26. feb 2011 Jeg har en Odder og en Emmaljunga.
    Hælder helt klart til Odder, den anden synker sammen i stellet. Tipper forover.
    Hvis sønnemand sætter sig op i vognen og den ikke er bremset, kan den tippe!
    jeg har ikke fundet ud af hvordan den kan strammes i stellet. Har set mange der har "den samme sygdom".
    Men så har den nogle andre detaljer som Oddervognen mangler.

• #3   26. feb 2011 Jeg har en Brio og en emmaljunga og Brioen er fin nok men jeg har ingen problemer haft med min emmaljunga og det er en kombi og bruger den stadig nogle gange selvom Marie ikke er helt lille og den er ikke løs eller skæv i stellet. Den er købt i 08.

• #4   26. feb 2011 vi har odder barnevogn, har slet ingen problemer haft med den, eneste minus er at der godt kunne være en lomme mere..

vi har emmaljunga cerox klapvogn, og den har der ikke været meget andet end bøvl med, for det første kostede den en halv formue, måtte have nyt hjul efter 14 dage fordi det var skævt fra starten, den vejer som et ondt år, er dum at klappe sammen, kalechen falder ned konstant så de fine mange lommer kan vi intet bruge til, den er nu knap 1,5 år gammel og hjulene er allesammen ved at ruste ved egerne, skulle den sælges som den er nu, skal vi være heldige at kunne få 1000 kr for den tror jeg, og den har altså stået indendørs altid, synes ærligt talt det er for dårlig kvalitet til prisen, jeg ville aldrig igen købe emmaljunga... meeeen det skal jo så også siges at jeg kender flere der er meget tilfredse med mærket og ikke har haft problemer..

er ked af odder ikke længere laver klapvogne ellers skulle vi have det, men vil nok vælge teutonia hvis vi skal have en anden, hvilket måske kommer på tale til den næste..

• #6   27. feb 2011 vi har emmajunga og har kun haft problemer med den

• #8   27. feb 2011 Jeg har en emmaljunga uniQ til min ældste søn, og den var super fin de første 6 mdr vi havde den, men så begyndte alle problemerne også at melde sig. Den køre skævt, trykknapperne er slidte, kalechen er "slap" og hjulene piver helt vildt når man køre med den til trods jeg smørre den med olie hele tiden.. nu har den være sendt ind 2 gange og gider ikk blive ved.

Så jeg har nu valgt og købe en odder zip på x-dream stel til min nyfødte, dog er den lidt dyre, men jeg er overbevist om den er meget bedre end emmaljungas.. smiley

• #9   27. feb 2011 Vi har en emmaljunga og det er med det rustfrie stel, det "billige" og det skulle være det bedste... Har hørt at de nye letvægts stel er dårlige og de sagde i babysam at det andet var bedre... Men super dejlig vogn...

• #10   27. feb 2011 har haft emmaljunga til begge mine børn og har aldrig haft problemer med dem:-)
    synes også at de er meget pænere i designet end f.eks odder

• #11   27. feb 2011 Vi har en brio barnevogn og en Emmaljunga klapvogn er er super glade for begge dele, ingen problemer :o)

• #12   27. feb 2011 En anden ting jeg ikke bryder mig om ved vores Emmaljunga er at forlæderet knappes på med trykknapper. Når vores søn sparker i vognen eller sætter sig op kan han nemt vride forlæderet helt af.
    Ved ikke om de nyere modeller har anden låsefunktion, ikke dem jeg har set, men ved Odder er der knapper der skal vrides og med magnet. Dem kan han ikke sparke løse.
    Det andet er rigtig træls system.
    Har to Emmaljunga Cerox klapvogne. En alm og en tvilling. Egentlig været fint tilfreds med dem, men kan godt følge med i at kalechen nemt falder ned.
    Hjulene knager. Men ellers gode vogne.

• #13   27. feb 2011 Vi har en Emmaljunga barnevogn, er glad nok for den... Men kunne jeg vælge en anden nu, så valgte jeg en Odder smiley
    Syns Emmaljunga bliver lidt for ´blød´ i stellet med tiden.... Den er fra marts 2009 den vi har, så den er knap 2år.

• #14   27. feb 2011 Og som Mor til to små rollinger skriver, så er det lidt træls den er med tryk-knapper...
    De kan nemt rive forlæderet af!

• #15   27. feb 2011 Tak for alle jeres svar, det var super hurtigt smiley
    Meeennn hvor er det svært... er helt vild med designet på emmaljunga vognen, da følger de andre ikke så godt med synes jeg ikke.. Men i sidste ende er det jo heller ikke det, det kommer an på smiley
    Puha godt der længe til endnu. smiley

• #16   27. feb 2011 Camilla- Jeg valgte præcis Emmaljunga ud fra samme grund som du kan lide den vogn, hehe...
    Det er bestemt ikke en ´dårlig´ barnevogn, men der er bare ting der godt kunne være beder til den pris (syns jeg)
    Jeg har veninder der har købt Odder, eller billiger barnevogne jeg syns der holder sig beder...
    Og vi har bestemt ikke været hård ved vores, den står i Dagplejen fra mandag til fredag, og så er den her i weekenden...
    Så den bliver ikke pakket ud og ind hele tiden, nogen gange bliver den også i dagplejen....
    Så på nogen punkter er jeg ikke helt tilfreds....

• #17   27. feb 2011 vi valgte klart vores emmaljunga ud fra designet, som flere siger har de et pænt design, og så synes vi det var super praktisk med alle de lommer, det var da lige indtil vi 2 mdr efter købet fandt ud af vi intet kunne bruge dem til ;o(

vil også sige barnevognene i emmaljunga er da også pænere end oddervognene, men vi synes bare man får mere kvalitet for ca de samme penge, og så kunne vi godt der gå på kompromis med designet ;o) hvilket jeg er sååååå glad for idag, vores odder er knap 2 år gammel og har aldrig nogensinde fejlet det mindste, selvom den er blevet brugt hver eneste dag, gået enormt mange km. i både det ene og det andet slags vejr, pakket ud og ind af bilen flere gange hver uge, nej mener bestemt ikke vi kunne have gjort et bedre køb dengang..

men kan godt forstå dem der køber efter designet.

• Tina D
    Tina D Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 1 Svar: 16
    #18   2. mar 2011 Hejsa

Jeg har også Emaljunga barnevogn og er rigtig glad for den - den er 4 år gl, og brugt til 2 børn - Den er ikke skæv i stellet og den er heller ikke falmet i farven ;o)))
    Har lige fundet ud af nu :o< at man kan vende kalechen om så den kan vende begge veje!!!
    Jeg har lige set en jeg syntes er rigtig fed på http://www.kidsnbaby.dk/

Smil Tina

• #19   7. mar 2011 Jeg har både Emmaljunga og Odder.
    Og vil helt klart anbefale Odder.
    Synes Emmaljunga hurtig bliver dingel og kassen kommer til at hænge.
    Men skal ikke sige om det er mig der har været uheldig med min helt nye Emmaljunga.

Kommentér på:
Emmaljunga

Annonce