{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.182 visninger | Oprettet:

Hvornår efter fødslen (sex) {{forumTopicSubject}}

Ja hvornår kunne i have sex uden de store smerter? Det er inat fem uger siden jeg fødte og vi prøvede her til aften, men måttesimpelthen give op da det gjorde vanvittigt ondt i mellemkødet.. Det skal lige siges at jeg sprækkede hele vejen om til endetarmen... Men please sig at det snart kan lade sig gøre uden smerter... Savner virkelig at have et sexliv...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår efter fødslen (sex)
  • #3   22. apr 2011 Sprækkede selv ligeså meget + fik et klip i mellemkødet og der gik desværre lang tid smiley 5 mdr. for at være helt nøjagtig...

    Fik et par tip som jeg da lige vil dele med dig. Mandelolie (kan købes i matas) er meget bedre end glidecreme - virkelig et vidundermiddel!
    Lige inden han trænger op i dig laver du et par knibeøvelser og idet han trænger ind skal du ligesom presse imod.... altså som skulle du lave stort på toilet.... Håber du forstår.... På den måde slapper musklerne i skeden af og det vil gå meget bedre smiley


  • #4   22. apr 2011 Hold da op 5 måneder... Så længe kan jeg sku ik vente... He He... Okay, mandelolie, det vil jeg prøve og huske...

    Et andet spørgsmål, nu har jeg lige været påwc, og da jeg sku tørre mig ku jeg se jeg har blødt ( der var også blod i trusserne)... Og jeg holdte altså op med at bløde for en ugestid siden... Er det normalt at bløde efter sex, efter fødslen eller hvad kan det være?


  • #5   22. apr 2011 Nu fik jeg ks, så smerterne er Ikk helt det samme.. Men med Noah gik der 10 dage før vi sexede igen.. Dog ikke smertefrit, så det var ikke så ofte den første laaaaaaange tid...
    Efter Nicki gik der 17 dage, og der var ingen problemer... Så vi har allerede, og har haft nogen tid nu, ret oftes sex faktisk....
    Igen, så er smerterne ikke det samme, i know, men må indrømme første gang var der en del smerter i forbinnelse med ks'et og sex....


  • #6   22. apr 2011 Camilla: her troede de også at ringmusklen var sprunget, men det var den heldigvis ikke... Det var dog meget meget tæt på...

  • #7   22. apr 2011 Nu har jeg ikke selv født endnu, men min søster har for ikke så længe..

    Hun sprang også hele vejen, alt revnede simpelthen..

    Hendes datter er 7 uger nu. Sidst vi snakkede sex, er vist en uges tid, måske ti dage siden, og der kunne de altså ikke rigtig have vaginal sex.. Det gjorde simpelthen for ondt på hende stadig..

    De benytter sig af toeren i øjeblikket i stedet, men det er nok riiiiimelig meget en smagssag..


  • #8   22. apr 2011 Ja 2'eren ska han holde sig helt fra... Det er bare slet ikke mig... Men ja, det var da ellers en go løsning hvis det var... Men jeg må nok bare vente lidt endnu... Så må vi hygge på en anden måde...

  • #9   22. apr 2011 Nini,
    sådan har jeg det også!!.. Men er man til den slags, er det jo en god løsning.. Der er hun i hvert fald helet nok efter sin fødsel smiley


Kommentér på:
Hvornår efter fødslen (sex)

Annonce