{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.071 visninger | Oprettet:

STOLT - snakke ? :) {{forumTopicSubject}}




Skrevet: 24-04-2011 19:30:46
Slet hele emnet


Hej BG (:

VIlle bare dele min stolthed med jer allesammen, .. Agnes er i dag 7 måneder og 3 uger, og kan allerede sige så mange ord, og jeg syntes bare at det er fantastisk og ikke mindst hurtigt, og det gør mg bare rigtig stolt (:

Hun kan nu sige:
"Mam Mam" - Det gør hun bl.a. når hun er sulten, og mens hun spiser..
"nam Nam" - Mens hun spiser.
- De to ting har hun sagt et stykke tid,
"Mor"
"Far"
"ja"
"Nej"
"op" - Sagde hun for første gang i dag, da min søsters stod ved siden af hende, der kiggede hun op på hende, løftede hendes hænder op, og sagde " OP - OP - OP"
"nå"

Vi var lidt i tvivl om det godt kunne passe med mor og far, men i dag da hun vågnede, lå hun bare og råbte "OOOOOAAAAARRR" - "OOOOOOAAAARRR" indtil jeg kom og tog hende op, og da Martin ikke gik med ind ad døren, kiggede hun efter den og råbte " F - AAAAAAAARR" - " F- AAAAAAAAARRR" Indtil han kom ind igen (:

HUN ER BARE MEGA SEJ !!!

- Hun kan ikke kravle endnu, og alle spørger hele tiden, om hun ikke snart kan osv .. Men vi har bare en datter der udvikler sig hurtige mentalt end fysisk, og hun skal bare tage det i hendes eget tempo syntes vi, og hun kommer i det mindste nogen steder når hun ligger på gulvet, men hun vil hellere sidde og lege i stedet (: ..

Hvornår kunne jeres små pus, snakke eller kravle?? (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  STOLT - snakke ? :)
Kommentér på:
STOLT - snakke ? :)

Annonce