{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.082 visninger | Oprettet:

Bange for frisøren {{forumTopicSubject}}

Jeg har det problem at min datter er bange for fremmede der skal "undersøge" hende, fordi hun har været så skrækkeligt meget igennem på sygehuset over en lang periode dagligt så nu er hun rædselsslagen for læger, øjenlæger og frisører..

hun har hår til lidt under skuldrene og sidst gik det rigtig skidt for frisøren måtte ikke engang nærme sig.. og hun har så meget grimt babyhår bagpå i længderne jeg gerne ville have væk..?

-nogen der har haft gode/dårlige erfaringer med at klippe det selv hvis man absolut ingen erfaring eller viden har inden for klipning

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grouw robotplæneklipper 800 kr.
  • Eltavle slår fra - muligvis skifte sikring 1.100 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Gardin opsætning, 3 vinduer 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bange for frisøren
  • #1   13. maj 2011 det sidste var et spørgsmål.. manglede lige spørgsmålstegnet

• #2   13. maj 2011 Nej kender desværre ingen der kan klippe :S ellers havde jeg fået hende til det så det er lidt skidt..

ja jeg forsøgte både at sidde med hende og stå op med hende hvor hun bare klamrede sig fast om mig og gik fuldstændig amok så det var slet ikke til og så var det død pinligt.. :S

• #3   13. maj 2011 tja det kunne jeg jo.. jeg blev dog klippet i forgårs smiley

så må jeg vel give mig i kast med det alligevel.. aner bare intet om hvordan man klipper så det ser nogenlunde ordentligt ud :S

• #4   13. maj 2011 har desværre forsøgt.. også ved øjenlægen er den prøvet meget af, men hun er stok stædig og slet ikke til at narre så nemt på den måde..

så ender nok med at jeg klipper hende, det bliver super grimt og hun så bliver skaldet for at slette sporene af hvor grimt det blev.. og ja.. endnu værre resultat

• #7   13. maj 2011 er det spidser du skal klippe eller ? det er altså ikke så svært - fat frisør saksen og klip lidt af af gangen så du har en chance for at rette til ved skævhed smiley bare fat saksen. her tager jeg jo trimmeren til magnus og far , MEN skal sq have en ny - haha sådan en kan man altså godt lave felj med desværre smiley

• #8   13. maj 2011 Det er ellers en rigtig god idé, det har jeg dog ikke prøvet men er ikke sikker på det virker for hun er rædselsslagen for fremmede hun godt ved har en intention med hende så tror slet ikke hun kan abstrahere fra det selvom hun får en slikkepind.. tror bare hun vil smide den væk eller stikke den i munden og vride sig.. måske skulle jeg prøve det.. det bliver bare så flovt ved frisøren hvis det ikke går. De andre børn derinde sad så pænt og hun gik totalt amok og skreg helt vildt :S

haha kunne ikke lade være med at grine af det med at hun så får en frisure som ingen andre har! Hehe ja det tror jeg nok smiley skulle engang klippe en kammerats pandehår og det endte med at det blev skævt og grimt hele tiden så til sidst var det klippet helt op til rødderne så der bare var en hel pande med stubbe.. meget bar pande og resten var halvlangt.. det så SÅ dumt og grimt ud..

Kommentér på:
Bange for frisøren

Annonce