{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
926 visninger | Oprettet:

SKRUK ud over alle grænser {{forumTopicSubject}}

Hjælp... smiley ja som der står i emnefeltet så er jeg skruk ud over alle grænser, for at få nr 2.. har fast kæreste vi bor i hus og så er der min datter jeg har fra tidligere forhold på 21 mdr (knap 2 år) problemet er at huset ikke er ret stort og vi har ikke et ekstra værelse til en mere og der er ikke plads til 2 på børneværelset vi har nu. og så har jeg en kæreste der bare skal ha ALT 200% på plads, og det er meget overdrevet ja, men det er han også til tider,, han vil gerne have børn men vil gerne vente til vi har mere plads og bedre indkomster jeg er afløser nu og han på dagpenge.. hva ska jeg stille op smiley ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKRUK ud over alle grænser
  • #1   1. jun 2011 i skal måske bare se og få jeres ønske opfyldt med noget større, og hvis i selv sys så få en bedre indkost..

    Vi vil også snart ha nummer 2, men der er også bare nogen ting i vejen.. jeg skal først tabe mig mindst 15kg og jeg skal ha et fast job (er arbejdsløs), min barsel stopper nu her i morgen...
    Vi har også kun 1 børneværelse og vi kan ikke flytte nu pga økonomi, men vi kunne sagtes flytte soveværelse i sofies værelse og så bytte, men den tid kommer;O)


  • #2   1. jun 2011 Der er vist ikke så meget, at stille op:-S Men jeg ville helt klart tage en snak med kæresten, hvor du fortæller ham, at du rigtig gerne vil starte projekt lillesøster/bror, og at der helt ikke skulle være for mange år imellem dem.

  • #3   1. jun 2011 hov indkost= indkomst

  • #4   1. jun 2011 smiley jeg siger også at du skal tage en snak med ham - for ingen ved hvor lang tid det tager at blive gravide mht tidligere præventation/alder/osv osv .. og baby er i maven i 9mdr .. mon ikke det kan lade sig gøre at finde noget større inden baby skal have sit eget værelse? ellers skal baby vel sove i soveværelset nogen tid

  • #5   1. jun 2011 ja vi snakker tit om det, og ja her for et par dage siden sagde en kammerat til mig " hvaaa, hvornår kommer nr 2 så??? " ja den var lidt svær at sluge da jeg jo virkelig gerne vil ha nr 2 men kæresten bliver ved med at sige vent nu lidt vent nu lidt.. men ja den er 9 mdr i maven og den ska være i soveværelset i starten så.. og ja jeg ser ikk noget problem som han gør, og jeg synes heller ikk der skal være for mange år i mellem søskende og lige nu er Sofie i den gode alder mht små(mindre) børn/babyer hun er så stille og rolig og hver gang hun ser en baby på gaden eller billede siger hun ,, "baby" det er lidt svært og min svigerinde er gravid og en a mine bedste veninder er gravid hmm jeg vil osss.... og ja så er min kæreste også noget ældre end mig så det er lige så meget for hans skyld jeg tænker på at han ikke bliver for gammel for sine børn..


  • #6   1. jun 2011 og ja man ved jo ikk hvordan det vil gå eller hvor lang tid der vil gå, jeg har nu en kobberspiral, og ja han har ingen børn så ja den er lidt svær at vurdere..


  • #7   1. jun 2011 smukke smukke - som skrevet længere oppe - spilder hans alder også ind ja smiley syntes i skal sætte jer og snakke det igennem . virkelig igennem og fortæl at det ikke er et problem - og om det er fordi at han ikke vil- brug de ting jeg skrev i mit indlæg længere oppe til samtalen
    -ventetid på at blive gravid - ingen ved om der går 3mdr eller 2år
    -alder
    -baby er i maven i 9mdr
    -baby er i soveværelset først (hvis vi siger mindst 3-4mdr)
    9mdr + 4 mdr = 13 mdr - 1 år og 1 måned hvis du var gravid nu og så skal du lige plusse den tid det kommer til at ta

    snak med ham når det betyder så meget for dig smiley


Kommentér på:
SKRUK ud over alle grænser

Annonce