{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.398 visninger | Oprettet:

at være skruk {{forumTopicSubject}}

ja, jeg er så skruk som man overhovedet kan blive.. Har ingen børn og vil sindsygt gerne og føler mig klar på alle måder, undtagen den økonomiske, da jeg ikke er færdig med uddannelse endnu.

Vi har planer om at begynde projekt baby når jeg engang er færdig og har været på arbejdsmarkedet i minimum 5 mdr.. Men nøøøj der er jo to år til!?

Hvordan holder man den lange ventetid ud? Der er babyer og børn over det hele. En som er gravid i min klasse, jeg taler ikke om andet end børn under uddannelse (pædagog) - det kan bare ikke undgås!

Hvordan får man lige dræbt sin skrukhed i hvertfald i halvandet år?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at være skruk
  • #1   31. aug 2012 Det kan man ikke..... smiley
    Hvordan vil det se ud, hvis i fik en nu?


  • #2   31. aug 2012 jamen det vil se rigtig dårligt ud økonomisk.. Jeg betaler intet i husleje (næsten) da jeg så kan undvære su lån og kæresten arbejder i det offentlige, så lønnen er ikke høj. self ville det kunne gå, men det ville ikke blive sjovt..

    Men min kæreste synes nu også lige at vi skal vente.

    Jeg siger hele tiden til mig selv at jeg jo er ung, og stadig er det når jeg er færdig med uddannelse, så er jeg kun lige blevet 25 år..

    Men det er bare så svært når det hele er så fandens perfekt smiley


  • #3   31. aug 2012 Jamen så vent. Ligesom planlagt. Og som du allerede gør, så bliv ved at glæd dig! smiley det er en skøn ting, så tænk på hvor fedt det bliver, når i faktisk går i gang!
    Jeg er også pisse skruk, men har ingen at dele det med, da jeg er så ung.
    Men vi håber på, at kunne lave nr. 2 også her om 2 år, hvor jeg er færdig med gymnasie. Men nu må vi se. smiley

    Bare ja... Der er ikke så meget at gøre. Desværre! Er også helt forfærdelig når jeg ser nyfødte. Man kan nærmest høre mine æggestokke klapre af glæde. smiley


  • #4   31. aug 2012 Altså jeg havde kendt min mand i kun 4 mdr så var jeg klar til at få børn...altså omkring oktober 2008. Han svar var at han ville i hvert fald vente til han var færdig med sin uddannelse i april 2011.. Hvilke jeg måtte acceptere smiley og shit det var SÅ svært men jo mere vi snakkede om det jo mere kunne jeg mærke at han gjorde sig klar til tanken om et barn... Vi fik vores første maj 2011 - så han blev færdig som han ønskede og jeg fik en dejlig søn sammen med ham smiley Så det kan lade sig gøre selvom det er MEGA hårdt smiley
    Og du skal nok få barn/børn med din kæreste han er jo ikk afvisende smiley


  • #5   31. aug 2012 Jamen vi skal vente smiley jeg er bare så ih og oh smiley men jeg synes nu det er hårdest ved at vi ikke må passe vores nevø smiley hvis vi kunne det, så ville lidt af behovet blive dækket.. Men næh nej:(

    Jeg må finde job i en vg indtil jeg selv skal have haha:) ej det er hårdt:)

    Så kan det være at vi skal i samme termins gruppe her på bg:)


  • #6   31. aug 2012 Christina - hvad er kuren til at lægge det lidt på hylden? Hehe smiley ja jeg ved at det er ham jeg får børn med:) det er jeg ikke tvivl om:)

  • #7   31. aug 2012 Ihh søde Simone.. føler med dig 100% selvom vi er i gang med PB er det sååå svært at vente især når det ikke lige vil lykkes..! Men lige pludselig så er du færdig med din uddannelse og så er du jo tæt på... smiley

  • #8   31. aug 2012 Så kom ordet "skruk" frem igen... Undskyld, har for nylig først lært om ordet. hehe.

    Håber du også snart kommer til at opleve det fantastiske ved at være gravid. smiley
    Tror ikke der findes nogle kur imod ikke at være "skruk" smiley Det kun en dejlig følelse, og så ENDNU mere når det hele går i opfyldelse smiley


  • #9   1. sep 2012 Ha ha Lisbeth det er så forfærdeligt og alligevel ikke.. Fangede mig selv i dag på job, at liiige gå ned i baby afdelingen i h&m og kigge.. Og jeg fandt bare tøjet! Suk smiley så der lang tid til smiley

    Thomas og Julie - ja jeg håber også det går stærkt når tiden er inde smiley man har jo bare endnu mere lyst når ens parforhold er fantastisk smiley

    Og held og lykke med jeres lille spirrevip i maven smiley


  • #10   1. sep 2012 Simone : Åhh kan ikk give dig det gyldne råd til at ligge det på hylden... Jeg blev langsomt bedre til at ikk se gravide maver og små søde bebser alle steder... Også skrev jeg tanker/følelser ned på papir for at få tømt hovedet for det smiley Det hjalp mig smiley

  • #11   1. sep 2012 Uhhh hvor jeg bare kan huske den følelse.
    Jeg var skruk i flere år!:P Jeg glemmer aldrig den dag min kæreste sagde " skulle vi ikke snart starte projekt baby?" Det føltes som om jeg havde vundet i lotto:P

    Jeg ved at tiden er inde for os nu til at få et barn,selvom vores liv ikke er "fuldendt" endnu, forstået på den måde, at jeg ikke er helt færdig med uddannelse, (magler et år) og vores hus er endnu ikke helt færdigt.. Men Vores økonomi er stabil, vi har 2 biler, 2 katte og bor i eget hus som vi er ved at renover.

    Jeg er fortaler for at mine børn ikke skal planlægges ind i det perfekte liv, og man derefter må få barnet til at passe ind i det. I min optik kan man sagtens få børn under uddannelse så længe det er økonomisk forsvarligt, og jeg glæder mig over at jeg ved, at jeg kan hente mit barn i dp inden kl. 15 det første år

    Men mit råd til dig, hvis i vil vente 2 år, er at ligge det på hylden. for skrukheden vokser kun. Jeg har flere gange holdt pause fra denne side, da den bestemt ikke hjælper med at tøjle lysten til at få en lille.

    Men ønsker dig held og lykke, og håber på du selv får en lille spire i maven når tiden er rigtig for jer!


  • #12   1. sep 2012 simone: kan nemt følge dig.. jeg vil sindsygt gerne ha en mere. men det vil min mand bare ikke overhoved. jeg er heldigvis begyndt i skole og det vil jeg gerne gemmeføre.. men ej føler det samme som dig. har 2 sæt venner der venter barn..

  • #13   1. sep 2012 Det er også kun det økonomiske der holder det hele tilbage synes jeg.. For jeg får aldrig så meget tid som jeg har nu, og derfor synes jeg det ville være perfekt nu... Bare ikke økonomisk, og det skal jo også hænge sammen på den måde..

    Men tror ikke lige kæresten er helt klar endnu, om det er psykisk eller det økonomiske ved jeg ikke.. Men vi kan snildt tale om "den dag vi får barn" smiley

    Ja kunne være jeg skulle holde en pause herfra denne side, men der er jo så mange spændende emner herinde smiley


  • #14   1. sep 2012 nej det kan jo være.. det er jo også rigtigt stort at blive far og mor. og man kan desværre jo ikke altid regne med at det er en dans på roser. især ikke hvis de bliver syge og så´n. så kræver det at man har overskud og det

Kommentér på:
at være skruk

Annonce