1.417 visninger
|
Oprettet:
at være skruk {{forumTopicSubject}}
ja, jeg er så skruk som man overhovedet kan blive.. Har ingen børn og vil sindsygt gerne og føler mig klar på alle måder, undtagen den økonomiske, da jeg ikke er færdig med uddannelse endnu.
Vi har planer om at begynde projekt baby når jeg engang er færdig og har været på arbejdsmarkedet i minimum 5 mdr.. Men nøøøj der er jo to år til!?
Hvordan holder man den lange ventetid ud? Der er babyer og børn over det hele. En som er gravid i min klasse, jeg taler ikke om andet end børn under uddannelse (pædagog) - det kan bare ikke undgås!
Hvordan får man lige dræbt sin skrukhed i hvertfald i halvandet år?
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Hvordan vil det se ud, hvis i fik en nu?
dec 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 328
Men min kæreste synes nu også lige at vi skal vente.
Jeg siger hele tiden til mig selv at jeg jo er ung, og stadig er det når jeg er færdig med uddannelse, så er jeg kun lige blevet 25 år..
Men det er bare så svært når det hele er så fandens perfekt
jan 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 7 Svar: 938
Jeg er også pisse skruk, men har ingen at dele det med, da jeg er så ung.
Men vi håber på, at kunne lave nr. 2 også her om 2 år, hvor jeg er færdig med gymnasie. Men nu må vi se.
Bare ja... Der er ikke så meget at gøre. Desværre! Er også helt forfærdelig når jeg ser nyfødte. Man kan nærmest høre mine æggestokke klapre af glæde.
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
Og du skal nok få barn/børn med din kæreste han er jo ikk afvisende
dec 2008
Jeg må finde job i en vg indtil jeg selv skal have haha:) ej det er hårdt:)
Så kan det være at vi skal i samme termins gruppe her på bg:)
dec 2008
jun 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 39
feb 2012
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 52 Svar: 541
Håber du også snart kommer til at opleve det fantastiske ved at være gravid.
Tror ikke der findes nogle kur imod ikke at være "skruk" Det kun en dejlig følelse, og så ENDNU mere når det hele går i opfyldelse
dec 2008
Thomas og Julie - ja jeg håber også det går stærkt når tiden er inde man har jo bare endnu mere lyst når ens parforhold er fantastisk
Og held og lykke med jeres lille spirrevip i maven
jul 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 43 Svar: 697
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 11 Babyer: 1 Emner: 104 Svar: 550
Jeg var skruk i flere år!:P Jeg glemmer aldrig den dag min kæreste sagde " skulle vi ikke snart starte projekt baby?" Det føltes som om jeg havde vundet i lotto:P
Jeg ved at tiden er inde for os nu til at få et barn,selvom vores liv ikke er "fuldendt" endnu, forstået på den måde, at jeg ikke er helt færdig med uddannelse, (magler et år) og vores hus er endnu ikke helt færdigt.. Men Vores økonomi er stabil, vi har 2 biler, 2 katte og bor i eget hus som vi er ved at renover.
Jeg er fortaler for at mine børn ikke skal planlægges ind i det perfekte liv, og man derefter må få barnet til at passe ind i det. I min optik kan man sagtens få børn under uddannelse så længe det er økonomisk forsvarligt, og jeg glæder mig over at jeg ved, at jeg kan hente mit barn i dp inden kl. 15 det første år
Men mit råd til dig, hvis i vil vente 2 år, er at ligge det på hylden. for skrukheden vokser kun. Jeg har flere gange holdt pause fra denne side, da den bestemt ikke hjælper med at tøjle lysten til at få en lille.
Men ønsker dig held og lykke, og håber på du selv får en lille spire i maven når tiden er rigtig for jer!
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
dec 2008
Men tror ikke lige kæresten er helt klar endnu, om det er psykisk eller det økonomiske ved jeg ikke.. Men vi kan snildt tale om "den dag vi får barn"
Ja kunne være jeg skulle holde en pause herfra denne side, men der er jo så mange spændende emner herinde
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
at være skruk