{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.618 visninger | Oprettet:

Symptomer på bækkenløsning ? {{forumTopicSubject}}

Jeg går sygemeldt med dårlig ryg ( lænden som jeg har haft probs med i mange år )
Er gravid i 25. uge..
Når jeg har lavet "meget" som gjort lidt rent, stået meget op ( Det er når jeg har mødtes med nogen hvor vores hunde leger sammen, der står vi jo mest og kigger på at de leger 1-2 timer ) båret meget på vores søn - osv, så kan min ryg ikke mere og jeg går sådan helt foroverbøjet for det tager lidt at rette min ryg ud...
Det plejer at hjælpe at ligge og slappe lidt af på sofaen men på det sidste er det som om at jeg har ondt i hofterne når jeg rejser mig op...
Sådan en blanding af hoftesmerter og ballesmerter.. ikke iskiasnerve, mere en værkende smerte over det hele som gør at jeg halter lidt afsted ...
Når jeg så kommer lidt igang går det som regel væk igen, indtil næste gang jeg har måtte ligge på sofaen og hvile min ryg...

Lyder det som begyndende bækkenløsningssmerter ??

Jeg havde ikke den type "hoftesmerter" under sidste graviditet på trods af at jeg også havde dårlig ryg der... ( havde ikke bækkenløsning sidst så ved ikke hvordan smerter og symptomer føles )

Har tænkt mig at snakke med min læge på mandag...
Lidt ærgeligt at man ikke bare kan bedøve sig selv totalt med smertestillende *G*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Symptomer på bækkenløsning ?
  • #1   5. apr 2008 Bonnie - Ok, er glad for at høre at det ikke lyder som bækkenløsningssmerter !!!!!

Lyder da bare absolut ikke rart at blive undersøgt for smerterne som du beskriver...

Men ja, vil også ringe til min læge.. Har bare tænkt så meget over det her til aften at jeg lige tænke at jeg ville høre....

• #2   5. apr 2008 Gør jeg virkelig også ..

• #3   5. apr 2008 Altså bækkenløsning behøver nødvendigvis ikke gøre så ondt som du beskriver det. Det kan godt være være nogen dage end andre. Og for nogen bliver det bedre eller forsvinder helt i slutningen af graviditeten fordi barnets hoved går ind og "stabiisere" dit bækken...

• #4   5. apr 2008 ja jeg havde så bækken løsning.. og havde også de smerter som du beskriver at du har.. men normalt kan en med bækkenløsning ikke ligge på ryggen..
    dog kan det godt være tegn på at du skal skrue lidt ned med feks rengøringen..;-)
    kan være en begyndende bækkenløsning..
    som ikke behøver at blive værre end dette, hvis du vel og mærket lytter til din krop..
    men snak med din læge på mandag, fordi han ved hvor han skal trykke på dig for at finde ud af om det er bækkenløsning.. og hvis det er så gør det meget ondt når han trykker.. så er du advaret;-)
    her på roskilde sygehus der kunne vi komme op og få en gang akupunktur gratis på gravide afsnittet.. self med henvisning fra lægen...
    og jeg kan sige at det virker..
    det fjerne det ikke helt men det lindrer..

held og lykke..

• #5   5. apr 2008 Kan man gøre noget for at undgå at få bækkenbundsløsning?

Kommentér på:
Symptomer på bækkenløsning ?

Annonce