{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.672 visninger | Oprettet:

Bækkenløsning?? {{forumTopicSubject}}

Jeg var ved lægen i torsdags og fik afvide jeg har begyndene bækkenløsning. Har haft et meget ømt haleben og i dag har jeg sygt ondt i min venstre side og i hele ballen.

Hvad var jeres første symptomer på bækkenløsning??

Min søster mener nemlig ikke at det kan være det for sådan mærkes hendes ikke da hun var gravid.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bækkenløsning??
  • #3   7. nov 2010 har været ved lægen som så sendt mig til fys som sagde det var bækkenløsning... og der er ingen øft til mig og skal helst holde mig fra og støvsuge og vaske gulv også ... har ondt i bækken hofter og ned i mine balder... men er så også hypermbil i mine hofter..

• #5   7. nov 2010 Hun lød sikker i sin sag og viste mig hvordan jeg skulle rejse mig os sætte mig med samlede ben osv.

Men kunne godt være jeg skulle be om en henvisning til fys. Nogen der ved hvad det koster??

• #8   7. nov 2010 Hmm hun trykkede på mit bækken og haleben, men ved ikke om det er det samme en fys gør?

Hvis jeg har lige så ondt i morgen vil jeg spørge om en henvisning til fys.

• #12   7. nov 2010 Mener jeg var hypermobil som barn, men kan man ikke vokse fra det??

• #13   7. nov 2010 Snakkede lige med min mor og hun sagde jeg var hypermobil som barn. Men kan det ha noget med det at gøre??

• #14   7. nov 2010 Camille> Min tøven?? Altså spørg jo ind til det med beggenløsning da jeg intet ved om det og som jeg skrev længere oppe kontakter jeg lægen i morgen og får en henvisning til fys, hvis jeg da stadig har ondt smiley

• #16   7. nov 2010 Bare fordi hun ikke havde det sådan, kan det godt være bækkenløsning:).
    Der findes 3 forskellige former for bækkenløsning fik jeg besked på. Hvis det er helt rigtigt så skal man have løsning i alle tre led før der er tale om bækkenløsning, hvis kun det er i 1 eller 2 kaldes det noget andet. Men i daglig tale kaldes det det samme. Det er skambenet og så to steder bagpå. Ikke for at gøre mig klog på det, men det var hvad min fys sagde og hvad der står i de foldere jeg fik.

Mine symptomer var at i starten føltes det som om jeg tabte underlivet og havde mega ubehag ved vrid go vend i seng f.eks.

• #17   7. nov 2010 Hehe det er helt iorden smiley

Har så lige fundet ud af jeg kan gå til gratis fys gennem mit arbejde så det er jo bare dejligt smiley Så bestiller en tid i morgen smiley

• #18   7. nov 2010 Jeg blev sygemeldt med begyndende bækkenløsning i uge 16 og for 3 uger siden sygemelder hun mig indtil jeg skulle føde fordi det ikke var blevet bedre, jeg er også hypermobil og hypermobile har desværre større risiko for og få bækkenløsning, mine symptomer var de samme som dine, og min læge bad mig på skift og stå på et ben og den kunne jeg ikke uden hun holdte ved mig, nogen gange må jeg sidde mig ned for ikke og kolapse til den ene side når jeg tager mine bukser af og på smiley

• #19   7. nov 2010 Det der er ved bækkenløsning, er jo nemlig at det er SÅ forskelligt hvor og hvordan smerten sidder/føles . Så tror skam det er BL du ha, desværre. Mit startede i uge 10. Det er ikke sjovt når det begynder så tidligt. Tag der seriøst, gør som lægen vist dig og pas på dig selv og mærk efter når du skal tage en slapper. Det kan være farligt med BL, nogle ender i kørestol. Det ville jeg ligefrem gerne have været i min sidste graviditet, jeg var som indvalid til sidst. heldigvis ikke så slemt denne gang endnu, og håber ikke det bliver det, det er skam slemt nok i forvejn sådan jeg har det nu..

Kommentér på:
Bækkenløsning??

Annonce