{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.933 visninger | Oprettet:

10 mdr og VÅGEN om natten!!!??? {{forumTopicSubject}}

Min datter er næsten 10 mdr og har gennem de sidste to uger haft 1-2 vågne timer hver nat + en masse roderi hvor hun små klynker og roder helt vildt rundt.
Hun er simpelthen lysvågen.... som regel beg. hun ikke at græde men brokker sig bare lidt.

Forud for dette har hun sovet rigtig godt fra aften til morgen, uden at vågne osv.

Hun havde en periode for et par måneder siden hvor hun også var vågen om natten. Der gik nogle uger, så kom der et par tænder men jeg kan ikke se noget denne gang.

Hun er i det hele taget en meget urolig baby, storebror sov bare....

Har i oplevet jeres barn har haft disse vågne perioder om natten? Jeg synes det er lidt energitappende når man skal på arbejde og ikke får ordentlig nattesøvn gennem længere tid..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  10 mdr og VÅGEN om natten!!!???
  • #1   22. jun 2011 Vi har været i samme periode i en måned nu, så jeg kender det meget godt. Min søn er 11 måneder.
    Han vågner omkring midnat og roder i 5-10 minutter og så vågner han yderligere 2-3 gange. Det er så hårdt. Gustav har altid sovet uroligt, så vi var ved ørelæge for 2 måneder siden hvor de fandt væske i venstre øre. Vi skal afsted igen d. 1 juli. Måske skal din datter besøge ørelægen også?


  • Merete P
    Merete P Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 5
    #2   22. jun 2011 Min pige på 10 måneder er også meget urolig om natten, og vi har også været ved ørelæge som sagde hun skulle have dræn i begge øre. Så jeg synes du skal få hendes øre tjekket, for det lyder som nøjagtig de symptomer vi også have smiley

  • #3   22. jun 2011 Ok tak , ja hvorfor ikke, storebror er også ørebarn og har fået dræn i to gange.... hun sidder faktisk også tit og klør sig i ørerne... åh møg altså..

    Tak for svarene, det tror jeg er en god ide,det vil jeg gøre. Jeg kan godt ringe uden henvisning ikke?


  • #4   22. jun 2011 Min søn er 7,5 måned (dog født for tidlig) men han gør det samme.. Og jeg kan mærke at hans tandkød er meget hævet.. Og ja det er så hårdt, godt jeg ikke er startet på arbejde endnu smiley

  • #5   22. jun 2011 Ja det er ikke altid til at skelne mellem tænder og ører hos de små.

    Men nu har jeg i første omgang bestilt tid hos egen læge til trykmåling af mellemøret i dag k 13.45..

    Så må jeg have hende med ind til ørelægerne når storebror skal til tjek igen. Aldrig til at få tid derinde..

    Men ja det kan også være tænder igen,synes bare det er længe det står på uden der kommer nogen op. Kan du se nogen på vej?


  • #6   22. jun 2011 nej ikke som sådan kan bare mærke at det er hævet 2 steder og kan også se det.. det har bare stået på i lang tid nu..

  • #7   22. jun 2011 Sådan har min søn også været, han vågnede 3-4-5 gange om natten...
    Min dp sagde så at hun synes vi skulle ringe til ørelægen og få en tid pga hans sprog ikke rigtig ville udvikle sig mere, så JA man kan sagtens få en tid uden en henvisning fra egen læge..

    Men min søn havde også væske på ørene, så han fik lagt dræn, og det gjorte han d.2.5 og der har været 1 enkelt nat hvor han har været vågen 1 gang, fordi han drømte.. Ellers sover han bare helt igennem... smiley ..

    Så ørelægen er bestemt en god idé...


  • #8   22. jun 2011 hmm det må jeg lige overveje så smiley

  • #9   22. jun 2011 Ja, det er da et forsøg værd, og det gør jo ikke ondt lige at få tjekket om der skulle være noget og det tager jo 2 min og så har de kigget smiley

  • #10   22. jun 2011 ja det er rigtig.. Skal snart til tjek på sygehuset igen, så kan jeg lige få dem til at kigge smiley

  • #11   23. jun 2011 Egen læge sagde ørerne så fine ud, ingen rødme og fin kurve på trykmålingen..

    Så må vi jo se hvor lang tid dette står på..


Kommentér på:
10 mdr og VÅGEN om natten!!!???

Annonce