1.607 visninger
|
Oprettet:
hvordan får jeg min søn til at sove {{forumTopicSubject}}
vi har en dejlig glad dreng på 2 år som bare ikke vil sove.
han er begyndt at kravle ud af sin trammeseng nu så han er kommet i en jounior seng, problemet er bare lige meget hvornår vi putter ham og hvordan vi putter ham bliver han ved at græde og gå ud af værelset det har nu stået på i snart 1 måned vi har prøvet snart alt synes jeg han er gerne mega træt klokken halv 7 og vi prøver at putte ham der men der går 3 timer før han falder i søvn om vi ligge med ham læser for ham eler vi går ud. og på sammen måde er det hvis vi putter ham senere han får ik den søvn han har behov for er der nogle råd hvad man kan gør???
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 26 Svar: 135
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
vores dagplejer siger det er helt normalt for de der 2-3 års at i sommerhalvåret sover de ikke så meget fordi de har så mange andre ting i hovedet, da de jo oplever noget mere når de kan være ude, så vi tager det stille og roligt, dog er vores søn så også meget glad for sin tremmeseng og har aldrig prøvet at hoppe ud af den så en større seng er slet ikke i overvejelserne endnu ;o)
men kan da godt se det er træls hvis han ikke får den søvn han bør have, har i snakket med dagplejen om det eller vuggeren??? måske de har nogle gode fif..
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
ellers har i mørklægnings gardiner på hans værelse? vi er lige flyttet og har brugt foldegardiner , sidste år havde vi ikke et problem om sommeren med at putte der havde vi mørklægning- så de nye er sat op i dag så må vi se hvor lang tid det tager i dag
ellers har det stået på 1-1½måned med ikke at ville sove her - det tog alt fra 1½-3 timer for at han faldt i søvn
hold ud , hold hovedet koldt, læs evt en godnathistorie, giv vand - og jeg tror det er vigtigt at forklare ham at han skal blive i sengen fordi nu skal han sove
mørklægnings gardiner er på tilbud i jysk lige nu
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 214 Svar: 2.187
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 17 Svar: 178
vi har selv prøvet med lys med åben dør.
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 313 Svar: 2.817
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 17 Svar: 178
hvordan får jeg min søn til at sove