{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.390 visninger | Oprettet:

No name
No name
Tilmeldt:
25. feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058

Hjælp til putte af baby der rejser sig {{forumTopicSubject}}

Nogen ide til hvordan man lære en baby at give sig til at sove i sin seng i stedet for at rejse sig op hele tiden????
Hun kan ikke endnu komme ned igen selv, så hver gang hun begynder at græde er jeg oppe og ligge hende igen. Dvs. der går 1 time + før hun så faktisk sover.
Og det er da træls at skulle op af de trapper gang på gang hehe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til putte af baby der rejser sig
  • #1   30. jun 2011 hvor hurtigt går du ind i hende

  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #2   30. jun 2011 Der kan gå alt fra 5 min til 29 min.. Først når hun græder fordi hun ikke selv kan komme ned.

  • #3   30. jun 2011 Her var der ikke andet at gøre end at blive ved med at lægge hende ned, altså når hun ikke gad stå op mere.
    Til sidst lærte hun selv at lægge sig ned.


  • No name
    No name Tilmeldt:
    feb 2010

    Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
    #5   30. jun 2011 Hvad gjorde i? HVER gang de rejste sig, eller hver gang de begyndte at græde over det?
    For kan ik finde ud af det med mig selv..
    For gør jeg det med det samme hun rejser sig, finder hun vel ud af den ikke går? (men det kræver jeg er der til hun sover jo, det går jo ret stærkt :D)
    Men venter jeg til hun græder, lære hun vel at jeg ikke kommer rendende i tide og utide og at det ikke skal være en "leg" med at komme op og ned og ligge?


  • #7   30. jun 2011 jeg gik ind til hende når hun græd og lagde hende ned uden at snakke til hende og der gik en uge så havde hun lært selv at ligge sig ned igen smiley

  • #8   30. jun 2011 du må sætte dig på gulvet med en bog uden for hendes dør når hun er puttet så spare du turen op af trappen smiley - der næst er det vigtig du ikke taler en masse til hende faktisk helst du ikke siger noget måske et still ssssss og stille og roligt putter hende og går ud - ikke nogt med tænde lys -
    for gud skyld ALDIRG "bare" lade hende græde der har oftes den modsatte effekt da hun ivl føle sig svigtet over du ikke kommer og så bliver hun mere ked af det og utryg, men kommer du der imod hvergang hun græder/kalder og bare putter hende finder hun udaf hun sagtens kan være tryg og roligt ligge sig til sove for du er der når hun har brug for dig
    hun kan self nok lige græde i et lille øjeblik omkring 15 til 30sek vil jeg skyde på, lyt til hendes gråd hun skal ikke blive panikken inden du når frem. men nogen børn klynker også eller små græder et ganske kort øjeblik for så faktisk falde hen inden det når at blive til noget så det ligee med finde ballancen smiley -

    der går ikke andet end få dage før hun er tryg og forstår - tænk på hvis hun lige er kommet i sin egen seng det er en omvæltning for hende pludselig at være alene, det jo en ting vi tager forgivet som voksen fordi vi tør godt være alene når vi sover og gerne i et helt mørkt rum, men for hende kan det være en skræmmende omvæltning...

    hilsen mor til 3 smiley


Kommentér på:
Hjælp til putte af baby der rejser sig

Annonce