1.410 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til putte af baby der rejser sig {{forumTopicSubject}}
Nogen ide til hvordan man lære en baby at give sig til at sove i sin seng i stedet for at rejse sig op hele tiden????
Hun kan ikke endnu komme ned igen selv, så hver gang hun begynder at græde er jeg oppe og ligge hende igen. Dvs. der går 1 time + før hun så faktisk sover.
Og det er da træls at skulle op af de trapper gang på gang hehe.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
jul 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 41 Svar: 1.163
Til sidst lærte hun selv at lægge sig ned.
feb 2010
Følger: 1 Emner: 208 Svar: 1.058
For kan ik finde ud af det med mig selv..
For gør jeg det med det samme hun rejser sig, finder hun vel ud af den ikke går? (men det kræver jeg er der til hun sover jo, det går jo ret stærkt :D)
Men venter jeg til hun græder, lære hun vel at jeg ikke kommer rendende i tide og utide og at det ikke skal være en "leg" med at komme op og ned og ligge?
maj 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 1 Emner: 11 Svar: 278
okt 2008
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 2 Svar: 21
for gud skyld ALDIRG "bare" lade hende græde der har oftes den modsatte effekt da hun ivl føle sig svigtet over du ikke kommer og så bliver hun mere ked af det og utryg, men kommer du der imod hvergang hun græder/kalder og bare putter hende finder hun udaf hun sagtens kan være tryg og roligt ligge sig til sove for du er der når hun har brug for dig
hun kan self nok lige græde i et lille øjeblik omkring 15 til 30sek vil jeg skyde på, lyt til hendes gråd hun skal ikke blive panikken inden du når frem. men nogen børn klynker også eller små græder et ganske kort øjeblik for så faktisk falde hen inden det når at blive til noget så det ligee med finde ballancen -
der går ikke andet end få dage før hun er tryg og forstår - tænk på hvis hun lige er kommet i sin egen seng det er en omvæltning for hende pludselig at være alene, det jo en ting vi tager forgivet som voksen fordi vi tør godt være alene når vi sover og gerne i et helt mørkt rum, men for hende kan det være en skræmmende omvæltning...
hilsen mor til 3
Hjælp til putte af baby der rejser sig