{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Han vil ikke spise {{forumTopicSubject}}

Min dejlige søn på 2 1/2 år er inde i en lidt skæv periode lige nu. Han vil ikke rigtig spise noget, han er konstant pylret og jamre over det mindste og er meget hidsig....
Vi er lige flyttet fra min kæreste ud til mine forældre og de mener at det kan skyldes hans opførsel, men er før flyttet og her kender han jo personerne og omgivelserne så ved ikke helt hvad jeg selv skla tro.....
Han skal begynde i Vuggestue nu her men er meget betænkelig ved det da jeg er bange for at det bliver være...
Er der nogle af jer der har prøvet det samme og evt har nogle gode råd og vejledning da vi er ved at være meget bekymret...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ikke spise
  • #1   20. sep 2008 lyder til du er flyttet frem og tilbage "vi er jo flyttet før" hvis du er flyttet til og fra faren, så er det ikke underligt han måske reagere som han gør

  • #2   20. sep 2008 jeg kan ikke tro andet end at end flytning vil påvirke sådan en lille mand. for mig lyder det til at en god gang omsorg, tid og forståelse for hans reaktion vil kunne hjælpe på det.
    selve det fysisk at flytte påvirker ham naturligvis og er der også et brud blandet ind er det jo en helt anden hverdag han skal til at forholde sig til.
    Hold du dine hænder lidt under ham og sørg for at hverdagen ikke bliver altfor hektisk og kaotisk- det lyder til at han skal i første række et stykke tid til han lige finder sine ben igen.


  • #3   20. sep 2008 Christina D

    Nej nej har været alene med ham da han blev født og dder boede vi i Frederikshavn hvor mine forældre var så jeg kunne få deres støtte. jeg fandt en kæreste og flyttede sammen med ham da benjamin var lidt over 1 år nu er det så gået i stykker så måtte flytte igen og det blev så til mine forældre.


  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #4   20. sep 2008 det kan altså godt bare være en periode han lige skal i gennem, sådanne perioder har vi også haft med vores datter, de kommer og går, du skal ikke være bekymret, for børn er så fantastisk indrettet, at de nok skal komme og be om mad, når de er sultne, så længe han vil drikke noget og ellers ser ud til at have det godt, så er der ingen grund til bekymring.

  • #5   20. sep 2008 Han er jo frisk og render og leger med mine forældres plejedreng så lige på det pungt virker han Normal....

  • Tori
    Tori Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2008

    Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
    #6   20. sep 2008 så vil jeg ikke være bekymret hvis jeg var dig. Så er det sikkert bare en periode han lige skal igennem.

Kommentér på:
Han vil ikke spise

Annonce