665 visninger
|
Oprettet:
Han vil ikke spise {{forumTopicSubject}}
Min dejlige søn på 2 1/2 år er inde i en lidt skæv periode lige nu. Han vil ikke rigtig spise noget, han er konstant pylret og jamre over det mindste og er meget hidsig....
Vi er lige flyttet fra min kæreste ud til mine forældre og de mener at det kan skyldes hans opførsel, men er før flyttet og her kender han jo personerne og omgivelserne så ved ikke helt hvad jeg selv skla tro.....
Han skal begynde i Vuggestue nu her men er meget betænkelig ved det da jeg er bange for at det bliver være...
Er der nogle af jer der har prøvet det samme og evt har nogle gode råd og vejledning da vi er ved at være meget bekymret...
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
mar 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 147 Svar: 4.699
selve det fysisk at flytte påvirker ham naturligvis og er der også et brud blandet ind er det jo en helt anden hverdag han skal til at forholde sig til.
Hold du dine hænder lidt under ham og sørg for at hverdagen ikke bliver altfor hektisk og kaotisk- det lyder til at han skal i første række et stykke tid til han lige finder sine ben igen.
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 4 Svar: 16
Nej nej har været alene med ham da han blev født og dder boede vi i Frederikshavn hvor mine forældre var så jeg kunne få deres støtte. jeg fandt en kæreste og flyttede sammen med ham da benjamin var lidt over 1 år nu er det så gået i stykker så måtte flytte igen og det blev så til mine forældre.
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 2 Emner: 4 Svar: 16
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732
Han vil ikke spise