{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.002 visninger | Oprettet:

Hjælp.!!! han vil ikke sove.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er ved af blive sindsyg.. min søn er kommet i den alder hvor man meget gerne vil bestemme alt.. når man ligger ham ind i seng rejser han sig bare op igen og SKRIGER og mener virkelig skriger.. det er så flovt..

jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.. er ved af blive sindsyg af det..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp.!!! han vil ikke sove..
  • #1   1. jul 2011 Åh forfærdeligt smiley hvor gammel er han?

  • #2   1. jul 2011 Åh ja, det er Mads også begyndt på. smiley

    Vi plejer at lade ham skrige i ca 5 min. Så tager vi ham op lidt og får ro på ham, og ligger ham derefter igen. Og sådan kan vi godt fortsætte et par gange. Men til sidst overgiver han sig. Og så får vi ro. smiley


  • #3   1. jul 2011 Har det på samme måde som Michelle. Er virkelig SÅ bange for hvad naboerne tænker hvis han bare er arrig og ikke vil falde til ro. Eller når han brokker sig i barnevognen i haven.. Kan godt være nervøs for at blive stemplet af naboerne!! smiley

  • #4   1. jul 2011 Ej altså.. Sådan skal i da ikke have det tøser. Man kan jo ikke rigtig sige til de små at nu skal der være ro og at de ikke må skrige. smiley
    Og hvis der er nogen der 'stempler' jer, så er det helt sikkert ikke nogen der har haft med børn at gøre.. smiley


  • #5   1. jul 2011 Ja altså kan tit høre naboens barn hyle og skrige også hehe.. Men synes bare hurtigt at folk kan stemple en hvis man er ung mor. Så har det ingen grænser .. Har dog ALDRIG prøvet det, men ved bare at jeg vil føle mig som en dårlig mor hvis det skete..
    OG det er IKKE fordi han får lov at skrige i barnevognen smiley


  • #6   1. jul 2011 Lucas skriger irkelig højt og er helt sikker på af vores naboer han høre ham.. har i aften brugt 2½ time på af få ham til af sove.. men nu lyder det som om der er ro på der inde..

    hans far er bare vildt dårlig hjælp for han syntes af lucas er sååå sød især når han står der i sengen og griner når man ligger ham ned.. min kæreste kan slet ikke stå for ham.. så her hjemme er det mig som er den hårde og går ind for ellers hjælper det slet ikke.. og det er altså meget af skulle bruge 2-3 timer hver evig eneste aften.. smiley


  • #7   1. jul 2011 Her er det også mig der er bussemanden i huset smiley hvis hans far måtte bestemme så sov han stadig inde ved os!

  • #8   1. jul 2011 he he lucas gider overhovede ikke sove hos os... når han er inde i vores seng tror han der er dømt fest.. hehe.. han kan slet ikke finde ud af det er fordi man skal sove.. har prøvet masser af gange for hyggens skyld men det ender altid med han kommer ind til sig selv smiley
    han vil heller ikke have ren blee på for tiden der vil han også heller kravle rundt og alt mulig andet og hvis jeg holder ham fast skriger han smiley

    men i vuggestuen er han sød.. sover med det samme og ligger stille når der skal skiftes blee.. total typisk


  • #10   1. jul 2011 min datter har det også sådan i perioder og så går vi bare ind og lægger hende og går igen, vi siger ikke noget og hun kommer heller ikke op. tager dog ik tid på, går bare ind når mit moderhjerte ikke kan mere smiley og det synes jeg virker godt smiley

  • #11   1. jul 2011 lucas sover smiley

Kommentér på:
Hjælp.!!! han vil ikke sove..

Annonce