{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.881 visninger | Oprettet:

Kravlesko? {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle herinde
Sofie er blevet 11½ mdr. og nu er det længe ventet sket hun er begyndt at kravle og har også prøvet på at rejse sig op af tingene osv. i de sidste par dage.

Vi har været ude og købe et par bundgaard kravlesko til hende med velkro lukning, da vi håber hun kan stå lidt mere fast når hun prøver at komme op og stå, også fordi det er et glat gulv i hendes dagpleje.

Brugte i dem eller er det slet ikke nødvendigt, hun har en masse stømper med skridsikker prikker på.

Er der for tideligt at lade hende prøve indendøres sko på, skal lige sige dette er hendes første par da vi indtil nu har været imod at give hende sko på.

Brugte i sko ved jeres børn eller ej?

Glæder mig til at høre fra jer

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kravlesko?
  • #1   16. jul 2011 jeg synes ikke skridsikre dutter under sokkerne hjælper særlig godt. min datter havde også bumdgaard kravlesko og så alm skindfutter til indendørsbrug, da hun begyndte at gå rundt smiley

• #2   16. jul 2011 bruger ikke sko til mine før de går selv

• #3   16. jul 2011 skind futter smiley

• #4   16. jul 2011
    Agnes er også endelig begyndt at kravle HELT rigtig, og har gjort det i nogle dage nu ! .. Hun kravler mest rundt i strømpebukser, men står klart bedst fast med bare ben + fødder, da vi har trægulv.. I dag sad nu så og begyndte at græde, da hendes ene tå vendte den forkerte vej, under hende, med hele hendes vægt på !! AV AV AV !! ..

Så jeg vil have at når hun kravler rundt, skal hun have hendes skindfutter på, eller strømper med dutter smiley Hun rejser sig op ad alt nu, og har ingen problemer med et uden sko, og jeg syntes helt ærligt ikke at de skal have sko på indenfor, også selvom at det er inderdørs, da fødderne ikke får ordentlig luft, eller kan "slappe" af ..

• #5   16. jul 2011 jeg har ikke sko til mille hun klarer sig fint med alm strømper

• #6   16. jul 2011 Okay mange tak for svar.
    Jeg har nu også mest tænkt mig at bruge dem når vi er ude ved andre og hvis hun glider i dagplejen.

Vi har gulvtæppe herhjemme så det går fint med at kravle, det er mere når hun skal op og stå det halter lidt smiley men det kommer jo nok.
    Hun skal jo lige have en chance, hun er jo ikke ligefrem den hurtiges pige smiley men det gør nu heller ikke noget.

• #9   16. jul 2011 Det er ikke nødvendigt. Fødderne har ikke godt af det før de går rigtigt. Det kan hæmme mere end det gavner, fordi fødderne ikke kan gribe ordentlig fat i underlaget med tærene. Vi har kun brugt prewalkers udenfor.
    Indenfor har hun haft skridsikre strømper på, og sutsko når det er koldt.

• #10   17. jul 2011 skind futter gør ikke andet end strømper- feks fra melton , de er bløde, skal ikke stramme, er ikke tykke, men er velegnet til trægulv (når i er ude) smiley de føre dem i babysam .

• #12   18. jul 2011 Jeg fik at vide at man ikke skulle putte små barnefødder i sko før de gik.

jeg ville måske prøve med nogle gode sutsko der er skridsikre, eller nogle andre sokker end dem fra H&M for deres skridsikre sókker er ikke særlig gode. Det er bare et par små rækker inde midt på foden.. de har mange andre gode skridsikre sokker andre steder der er noget bedre.

jeg ville vente til hun rigtig begyndte at tage skridt og gå før jeg gav begyndersko på

• #13   18. jul 2011 Jeg bruger de sokker fra babysam fra melton, men synes ikke de er sikkere nok, eller det vil sige hun står ikke ordenligt fast når hun prøver at gå.

Jeg venter dog lidt med de kravlesko, de er også lige store nok.
    Hun kan få dem med i dagplejen om 2 uger når ferien er slut smiley

Men tak for den store hjælp, jeg synes simpelthen det er så svært hvad man skal gøre ved mange ting, der er bare så meget at tage stilling til.

• #14   19. jul 2011 og ellers skal hun nok lære at stå fast med tiden. Sokkerne er en ekstra hjælp i hvertfald. Der er vist ikke nogen der kan undgå lidt blå mærker på deres børn når de skal lære at stå og gå.

det er usikkert når man kommer op at stå så falde vil de uanset engang imellem.

kan huske der var engang hvor det lignede at Papaya havde fået tæsk fordi hun var faldet to gange, to dage efter hinanden så hun havde to gange blå/gule mærker i hovedet

Kommentér på:
Kravlesko?

Annonce