{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.303 visninger | Oprettet:

sex igen efter LANG pause *G* {{forumTopicSubject}}

Ja så er det snart 8 uger siden tøserne ankom til verden !! og ja jeg bløder heller ikk mere - og ja nu er lysten os ved at være tilbage. Men altså ja vi har ikk haft sex siden starten af januar for at være ærlig fordi min BL var så slem allerede der...

nu er det sådan at vi må vente 2 uger endnu fordi jeg skal først til lægen der og undersøges - og har fået at vide man ikk må inden lægen har kigget smiley ellers er det kondomer og ja dem kan jeg ikk tåle !!
Nej hvor er det bare nederen at have lysten og så ikk kan smiley

Men for jer som os havde en lang pause - hvordan kom i over den der med " hold kæft hvor er det længe siden - kan jeg huske osv " *G*

Selvom det er en underlig tråd havde jeg bare lige brug for at skrive den *G* Lidt ærlig snak herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sex igen efter LANG pause *G*
  • #2   17. jul 2011 Ja jeg skal på pillen - fordi det skal lige være at jeg kan blive gravid naturlig første gang vi dyrker sex *G* og ja det ville være fantastisk - men ikk lige nu smiley

  • #8   17. jul 2011 nej vil helst ikk blive gravid nu - fordi det kan vi ikk lige overskue !!
    men ja vi må vente - har heller ikk noget imod at vente selvom det er skide træls når man endelig har lyst *G*

    Men jeg synes bare det er underligt at skal have sex igen - næsten som første gang man skulle have det *G*


  • #9   17. jul 2011 Rikke: Ja det har vi snakket om - at det skal være stille og roligt !! fordi bare det at starte med at bruge tampon gjorde ondt fordi man ikk var så fugtig eller hvad man kan kalde det smiley


  • #10   17. jul 2011 Mor til 2: Vi havde ikke rigtig sex hele min graviditet, pga nervøsitet, ubehag og mega smerter...og ja så gik der jo også 8 uger efter de var kommet ud......

    Og vi startede helt stille og roligt op igen, skulle lige finde tilbage, mit underliv og sådan.... Men efter et par stille gange så var der fuld knald på igen.... og det er skønt at bare kunne hoppe på hinanden igen....

    Tro mig I har ikke glemt hvordan - rigtig god fornøjelse...


  • #11   17. jul 2011 Det er som at køre på cykel. Man glemmer aldrig hvordan. hehe.

    MEN MEN giv jer GOD TID. Hvis i haster, så får du ikke noget ud af det. Brug glidecreme, for hvis du har det som mig, så er du ikke så våd i bunden, som før du blev gravid.

    Men det vigtigste er faktisk at give jer god tid. Vågner ungerne, så fortsætter i bare når de sover igen.
    OG HUSK AT NYDE DET...


  • #12   17. jul 2011 Husk også at lade være med at tro at det vil være følelsesmæssigt som før dernede, og i hjernen. Sig fra hvis du får for ondt.

    Du er mor nu, og du har helt automatisk et øre klasket ind i sengen hvor ungerne sover hele tiden.

    Det er faktisk først nu 6 mdr efter, at jeg kan sige at jeg nogenlunde nyder det fuldt ud, og mit øre er knap så meget inde ved Oliver som før.


Kommentér på:
sex igen efter LANG pause *G*

Annonce