1. jun 2010 Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Ihhhh.. Vil ikke sove :( {{forumTopicSubject}}
Min søn er 6 - snart 7 mdr. og han vil IKKE sove. Han har sovet godt igennem da han var 3-4 måneder, men så vendte det pludselig. Nogle dage kan han sove længe (max to timer) Men det er bare ikke godt nok altså!
I sidste uge ringede jeg så til lægen og vi har fået tid i eftermiddag! Lægen sagde dog at der er bare nogle børn, der ikke sover særlig meget.
- Det skal lige siges at min barn stort set aldrig græder, er sur eller noget. ( JA, jeg har nok verdens nemmeste barn ) Men stadig burde han sove mere.
Han sover godt nok hele natten. Fra ca. 20-7.30.
Jeg håber sådan at vi får en forklaring idag.
Har i prøvet lingende? Hvor jeres børn ikke vil sove, men der intet er galt?
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Må nok sige da Theis var i den alder sov han MEGET hele natten + 1 time formiddag + 3-4 timer til middag men nu sover han hele natten og ca halvanden time til middag men ja tror nu ikke der er noget galt. Theis fætter sov ikke hele natten og kun 1-2 timer middag:) tror det er MEGET forskelligt hvordan de sover
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Altså hvis Christian sover to timer, så har han igennem de to timer vågnet et par gange, hvor jeg har været ude og vugge barnevognen, så han sover videre.
Nu er han så tilmed ved at få en tand, det gør så at han igår og i forgårs SLET IKKE sov i løbet af dagen.
Ihhhh.. Vil ikke sove :(