{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.376 visninger | Oprettet:

Har lige fået øjnene op for småfolk!!!! {{forumTopicSubject}}

OMG jeg kan jo slet ikke stå for det!

Jeg har ellers aldrig rigtig brudt mig om det, men så i dag var jeg ude og kigge på babyting, barnevogn osv og så smuttede jeg lige i kære børn og hold nu fjappe, der var meget lækkert småfolk!

Men det er godt nok dyrt i forhold til hvor lægne ungerne egentlig har det på... Kiggede kun på babyting smiley

Men nu kommer dilemaet! Jeg ved jo ikke hvad køn det bliver og vil bare have nogle af de heldragter de har! Som i lige nu og helst igår... Ihhhh og vi skal til skanning i morgen, men manden står helt fast på at han ikke vil vide hvad det bliver. Det er skide besværligt!

Fandt også en lækker Emmaljunga barnevogn, de havde fået nogle lækre forårsmodeller og de var SÅ lækre, men meget kønsbestemt så den kunne jeg ikke en gang resevere!

IIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH nu har jeg stået fuldt og fast på vi ikke sku ha noget som helst af vide med hensyn til køn, men det er jo MEGA besværligt at man INTET kan købe til bebs... Og nej, neutral er kedeligt smiley

Nå, det var vidst liiige et lidt følelsesudbrud herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Har lige fået øjnene op for småfolk!!!!
  • #1   19. mar 2012 Ja jeg elsker også bare småfolk... Kunne købe mig fattig i det smiley

    Kan godt forstå dig, jeg ville slet ikke kunne gå en hel graviditet uden at vide hva køn bebsen er... Heldigvis var mig og kæresten enige om at vi skulle vide det... Men, du kan jo være så heldig at man ikke kan undgå at se hva køn bebsen har til scanningen smiley


  • #2   19. mar 2012 Småfolk har super meget fint tøj, men det har de jo stadig når du har født;o)) Jeg har også en del småfolk, men er ikke imponeret over kvaliteten, bliver hurtigt forvasket.
    Barnevogn, hvis i forventer at skal have mere end et barn, er det måske under alle omstændigheder ikke økonomisk set skide smart at købe en kønsbestemt:o))


  • #3   19. mar 2012 Dinamutti - hvordan ved du det meget sjovere ikke at vide det ? Har du ikke kun et barn ? smiley

    Jeg ville ikke have undvære at vide at det var en Emma !
    Jeg kunne relatere meget mere til at det altså var en baby der lå derinde og ikke bare en "den" smiley

    Du må have øjnene klistret på skærmen under scanningen smiley


  • #4   19. mar 2012 Du må sende manden ud og spørge hende der scanner dig hvad det bliver smiley Og så gemme det væk du køber, så han ikke kan se farverne... ha ha ha

    Ej, tror ikke jeg ville kunne gå ½ graviditet uden at komme til at afsløre noget... Her er vi heldigvis enige / begge lige nysgerrige smiley og kan godt forstå at du godt kunne tænke dig at vide om det er en pige eller dreng, så du kan begynde at købe nogle lidt mere personlige ting smiley


  • #6   19. mar 2012 er viiild med småfolk - smiley

  • #7   19. mar 2012 meget af småfolk synes jeg også godt om, der er dog noget af det jeg synes er grimt, men det er der jo med alle mærker nogen mere end andre, lige pt. kan jeg rigtigt godt lide meetoo og phister og philina, elsker bare deres farver, og de har de sødeste forårs/sommerkjoler til den lille pige ;o)

    nå men da jeg læste du var vild med småfolk heldragterne, ville jeg bare lige gøre dig opmærksom på at de er ret smalle i benene, vi havde nogen til missa, men brugte dem kun meget kort da hendes ben blev for fede mega hurtigt, og hun er altså ikke unormalt fed ;o)


  • #8   19. mar 2012 Fru nørh: jeg er en vildt utålmodig person, og det med ikke at skulle vide kønnet
    Med et barn har jeg prøvet med den første smiley og var vildt stolt over jeg holdt ud hehe, men manden ville helst gemme overraskelsen, men hvor er jeg glad for det idag : og dengang. For har jo prøvet begge dele, og det ER bare sjovere og mega fedt ikke at vide det, og Så få svarer lige efter barnet er født , og man har haft en smertefuld fødsel, jamen det er fantastisk :))

    Det er svært af pommern til at lade værd med at spørge til kønnet til skanninger eller at lade værd med at bestille en kønscanning, og jeg kan sagtens se fordelen ved at vide kønnet så man kan købe ting, tøj, ordne værelse osv, og det fik jeg/vi da os benyttet os af med nr 2, men for mig i hvert fald bliver det ikke bedre end som vi gjorde med nr 1 og holde den gave kønnet var, gemt til hun kom til verden smiley smiley


  • #9   19. mar 2012 elsker også bare småfolk! Jeg har købt de første 10 heldragte i både småfolk, molo og hummel til når baby kommer smiley Alle i størrelse 56 og 62.
    Men som charlotte er inde på så holder de ikke vildt godt, det gør molo heller ikke. Danefæ og ej sikke lej holder derimod rigtig godt.


  • #10   19. mar 2012 Hehe nej Ina, det er sgu lidt imponerende at man alligevel køber det hele tiden.
    Jeg har ingen Danefæ, men ja Ej Sikke Lej holder super godt, Katvig er også dårlig i kvaliteten.
    Mit HogM go BILKA holder bedre end Småfolk


  • #11   19. mar 2012 Der kan jeg kun give jer ret Ina og Charlotte...
    De falmer SÅ hurtigt i farverne, Mikkels heldragter ser ret kedelige ud i farverne, specielt ved knæene, trods han næsten kun sover i dem.

    Har en enkelt Ej Sikke Lej dragt, og den er stadig lige så prangende i farverne som da jeg købte den.

    Til gengæld syntes jeg det har en meget bedre pasform end mange andre mærker... i hvert fald i forhold til hvordan Mikkel er bygget.


  • #13   19. mar 2012 Her vasker jeg også kun på 30 grader med Nautral vaskepulver, tørretumbler ikke. Så det er ikke det der jeg gør nogen forskel, siden mine mister farven og kommer til at se slidte ud.

  • #14   19. mar 2012 Hej igen smiley Ja jeg sku liige til gymnahop med prinsessen pg ud til min faar og have noget god mad smiley

    Det er det sidste barn vi skal have, så derfor sys jeg godt jeg kan tillade mig at købe kønsbestemt barnevogn og den er bare sååå lækker smiley

    Jeg har aldrig før købt småfolk, men jeg er da vildt skuffet over at hører at det ikke holder særlig godt til de priser. Det er jo ikke ligefrem billigt tøj? Men har set at de i føtes har noget ala det samme men til meget billigere pris, så det må jeg lige lure.

    Vi venter også, jeg kan ikke overtale ham, men for dævlen da det er svært. Jeg har hele tiden selv været 100% sikker på jeg ikke sku have det af vide, men så vågnede jeg sidste søndag og var overbevist om at jeg da ikke kunne leve uden at vide kønnet... Fjollet af mig smiley

    Nu har jeg kun prøvet IKKE at vide kønnet, men i mit hovede er der altså også noget helt specielt ved at gå så længe og ikke vide noget og så overraskelsen/følelsen når bebs kommer ud og man ikke aner hvad det er for en lille en smiley


  • #15   19. mar 2012 Jeg vasker altid på vrangen og bruger ikke tørretumbler, men det er heller ikke alt som falmer.
    Charlotte, danefæ er super lækker kvalitet og det holder! Elsker det. Jeg køber slet ikke h&m fordi jeg syntes pasformen er ganske forfærdelig smiley i hvert fald til Nicklas.


  • #16   19. mar 2012 Line, det er ikke alt der falmer, jeg har en del som ikke har gjort det, men også noget som har. Bare sørg for at vaske det på vrangen og så ikke ved for høje grader. Førhen har jeg været en klovn til at vaske og bare blandet en masse farver og ikke vasket på vrangen så måske jeg selv er skyld i det smiley

  • #17   19. mar 2012 Jeg vasker alt farvet tøj på 30 grader, men ved skutte liiige om jeg får vendt det på vrangen, men med så dyrt tøj, burde jeg i hvert falde huske det smiley

    Fandt bare den sødeste heldragt i dag smiley Meeen har ikke købt noget smiley endnu


  • #19   20. mar 2012 Gudrun, bodyer fra h&m kunne jeg også godt bruge da han var lille ellers har jeg ingen gode erfaringer smiley

  • #20   20. mar 2012 Jeg vasker på vrangen og tumbler heller ikke det dyre tøj.
    Hehe Ina Jonathan er så tyk nu at selv de total uformelige billige bodyer fra Babysam passer ham.

    Jeg har egnetligt lidt af det hele i tøj, billigt og dyrt, køber det jeg kan lide:o)) Men vil da lige lure Danefæ så


  • #21   20. mar 2012 Haha Charlotte, så kan han passe det hele smiley
    N har da også både dyrt og billigt tøj, hvis jeg ser en sød Tshirt i Bilka så køber jeg den da smiley
    Hjemme hos os er vi i hvert fald vilde med danefæ smiley


  • #23   20. mar 2012 Når vi snakker bodyer, så bruger jeg faktisk kun dem fra Name-It, syntes de har den bedste pasform til Mikkel, og så holder de rigtig nodt.

  • #24   20. mar 2012 Jeg brugte stort set hun H&M body'er til Emma og da hun var helt lille, dem der der kan knappes op hele vejen så de ikke skal over hovedet. Jeg sys de andre jeg har prøvet, Bilka og nameit bliver uformelige rigtig hurtigt smiley

  • #25   20. mar 2012 Jeg er også rigtig vild med Småfolk og jeg syns faktisk at kvaliteten er supe.. mine unger har massere af deres sengetøj og det vaskes igen og igen og igen og er forsat flot smiley det samme med deres bodyer

  • #26   20. mar 2012 Det er sjovt den forskel. For der er ingen af vores name-It bodyer der har mistet formen, og lige bodyer og sokker kommer endda også i tørretumbleren.

  • #28   20. mar 2012 Men vidst meget godt for fabrikanterne smiley

    Iiih det sæt der summer bare stadig i hovedet på mig!

    (link fjernet)

    Billede tolv og så var der sokker og hagesmæk der passede til...



  • #30   20. mar 2012 Gudrun: Det er mega frækt af dem! Sys os godt de ku lave noget grimt noget så man ikke render her og frister sarte sjæle smiley

  • #32   20. mar 2012 Det en sammensværgelse!!

  • #33   20. mar 2012 Enig!

Kommentér på:
Har lige fået øjnene op for småfolk!!!!

Annonce