{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.110 visninger | Oprettet:

Det bliver hårdt:-S {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har taget den beslutning, at min søn skal i dagpleje. Dels fordi jeg ikke kan finde aktivering nok til ham (Han bliver to til okt.), og fordi jeg tror han vil have rigtig godt af, at komme lidt ud blandt andre børn. Men puha jeg synes det er hårdt. Jeg tror slet ikke jeg kan undvære ham. Men er helt sikker på, at det kun er godt for ham, og nok også mig. For har stort set ikke fortaget mig noget uden ham, siden han blev født. Ikke fordi det gør mig noget, men tror også det er godt for ham at komme ud, inden bror/søster kommer til verden.

Hvordan havde I det med opstart af dp/vs med jeres børn?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bliver hårdt:-S
  • #3   1. aug 2011 viktor var 10 mdr da han startede og han elsker at skulle afsted og elsker at have nogen at lege med, så tror du og han blir rigtig glade for det...

  • #4   1. aug 2011 Papaya var 11 mdr da hun kom ud og det var rigtig godt for hun har masser af krudt bagi, og så er det rigtig godt for dem at lære de sociale spilleregler og at dele, når de kun har været vant til at det har været dem selv kun så der ikke var andre der skulle tages hensyn til.
    Så de lærer at begå sig godt blandt de andre børn og lærer det med at tage hensyn og vente på tur, så de andre også har lyst til at lege med dem.

    min ene søster blev holdt hjemme da min mor var hjemmegående og kom først meget sent ud og det gik ikke helt så godt som os andre. Hun blev ikke så populær blandt de andre børn fordi hun ikke bgik sig helt som dem. Men det blev også meget bedre.

    så det skal du ikke tænke på, for han vil også synes det er sjovt at komme ud og lege med nogen på sin egen alder der gider lege i sandkasse og rutche. Ligesom vi selv godt kan lide at shoppe eller tage på café med en veninde vi er på bølgelængde med


  • #6   1. aug 2011 Tak for jeres svar:-) Jeg er også overbevist om, at det er den helt rigtige beslutning. Nu er det så heldigt, at dagplejemoren har tre andre på Franks alder. Og selvom jeg glæder mig på hans vejne, så tænker jeg konstant på, om der nu bliver passet godt nok på ham osv. Er utrolig pylret. Han skal starte på mandag, og der starter han med en time. Ellers er det meningen, at han skal være der fra 8 til 13-14.

Kommentér på:
Det bliver hårdt:-S

Annonce