{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp molo flyverdragt
  • #2   15. aug 2011 jeg ved ikke helt præcis hvor lang hun er. men hun bruger 86/92 i tøj

    jeg har prøvet at måle hende, men hun er ikke særlig samarbejdsvillig altså smiley

    hun måler ca fra skulder til ankel: 61
    skridt og ned: 29
    fuld armlængde var temmelig besværlig men onkring 25 - 26

    har ingen fysisk molo forhandler hvor jeg bor så kan ikke prøve en på hende og har googlet nogle mål på både 86 og 92

    en molo i 92 måler i fuld længde 84cm
    indvendig ben 36
    indv. arm 25

    en 86
    skulder til ankel: 78
    indvendig ben 29
    arm: 26 ( hvilket jo er mindre end 92?!?!)

    synes bare det virker som om 86 er for lille men 92 for stor smiley


  • #3   15. aug 2011 hov størrer end 92 smiley


  • #4   15. aug 2011 det er heller ingen katastrofe hvis den enten er for stor eller lille for kan jo nå at bytte ud hvis det er forkert hvad jeg køber. ville bare være rart hvis den passede da retursendelse osv er så beværligt smiley

  • #5   15. aug 2011 så ville jeg klart tage en str 92 smiley

  • #6   15. aug 2011 Ville tage en 92, med de mål du skriver der smiley Hellere for stor end for lille, så hun også kan bevæge sig i den smiley Og den bruges lidt længere..

  • #8   15. aug 2011 Min datter er dog kun 1 år knap 13 mdr. men hende har jeg lige købt en str. 86 til og jeg tror ikke den holder hele vintern, synes den sidder godt til på hende allerede.
    Tror du ikke du skal købe en str. 92 så du får mest glæde ud af den?
    Må jeg spørge hvor høj din datter er ?


  • #9   15. aug 2011 tak for svar, tror jeg satser på 92 så. ved ikke hvor lang hun er da hun ikke er blevet målt siden 1 års undersøgelsen og er spm sagt ik særlig samarbejdsvillig smiley

Kommentér på:
hjælp molo flyverdragt

Annonce