8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
FLYVERDRAGT ! HJÆLP ?? {{forumTopicSubject}}
Hej BG
Jeg er så småt begyndt at kigge efter flyverdragt til Agnes, som hun kan bruge til vinter, .. Hun kravler og er begyndt at rejse sig op af alting.. Så jeg forventer at hun kan gå til den tid..
Hun bliver 1 år 1. september, og bruger pt. str. 80 (noget af det er stadig for stort) , og andet kan hun passe fint.. Jeg tænker derfor at flyverdragten skal være str. 86?? Så hun kan bruge den fra oktober - februar.. Ville I ikke sige det lød rimeligt??
Derudover vil jeg gerne have enten en MOLO eller Hummel flyverdragt, men kan simpelthen ikke finde nogle steder de forhandler dem?? Det skal være en rigtig flyverdragt, og ikke en fleecedragt..
Er der nogle af jer, der ved hvor jeg kan købe dem henne, evt. over nettet??
Knus Marie,
jul 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 2 Emner: 74 Svar: 382
Jeg ved de har haft hvertfald hummels flyverdragter på www.houseofkids.dk
men de har dem ikke lige nu.
Jeg skulle selv bruge en i flecce i str 62 det havde de ikke så skrev om det var noget de fik hjem og det gør de til august mener jeg det var for der kommer nye farver så tror helt sikkert os de får de rigtige flyverdragter der. er selv på jagt efter sådan en til vores søn så går os og holder øje med om de snart får dem hjem:)
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
Jeg vlle også købe en 86, for det har jeg gjort til min og hun er også lige kommet over i 80:)
maj 2008
Følger: 40 Følgere: 38 Emner: 91 Svar: 1.438
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Okay, jamen det lyder super Så må jeg jo bare være lidt mere tålmodig, .. tak for jeres svar, ..
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Ønskebørn har i flyverdragter du søger hvis du vil prøve dem fysisk... Ikke endnu, men de havde dem sidste år
FLYVERDRAGT ! HJÆLP ??