fravalgt af sin egen mor! :'( {{forumTopicSubject}}
er helt nede i kulkælderen, min mor sagde til mig i nat at jeg ikk længere har en mor !
jeg bad hende vælge mellem hendes voldige mand og mig og så sagde hun at så havde jeg ikk nogen mor mer !
og jeg gjorde klart for hende at hun ikk kom til at se min og min datter igen!
hendes eneste kommentar var at hun ikk ville forlade ham, så hun valgte ham!
jeg er helt paf over det jeg ka slet ikk forstå det,
det gør så sindygt ondt at blive fravaglt af sin egen mor og så oven i købet fravalgt for en mand der tæver både hende og hendes børn !
jeg ka slet ikk sætte ord på hvor ondt det gør ..
men jeg var nød til at bede hende vælge for jeg ka ikk klare det mer at se på min mor for tæv,
og jeg ka ikk klare det mer, jeg holder ikk til det mer, og lørdag (igår)
gik han på hende igen og min lillebror (drengen bliver altså kun 18 år i dag) ?
og jeg ga hende valget mellem ham eller min datter og jeg !
hvordan ka man som mor og mormor vælge sit eget kød og blod fra for en MAND som i den sidste ende nok ska forlade hende!
og tro mig det gør han, den type menneske er han nemlig, han smadre først hende så hun mister alt og når kun har ham tilbage smutter han fra hende for aå har han fået sin vilje,
jeg er så ked af det, når min datter ikk er her græder jeg hele tiden ved ikk hva jeg ska gøre det gør så ondt !
nå havde lige brug for at få det ud
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 99 Svar: 747
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
aug 2008
Følger: 12 Følgere: 11 Babyer: 2 Emner: 111 Svar: 805
desværre!
det gør ondt at sige sådan om hende men sådan ligger landet, og lige meget hva så vil jeg altid elske hande, men sådan er det åbentbart ikk tilbage!
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
jeg har selv valgt min far fra, sagde til ham at hvis han ikk stoppet med at drikke især når han havde mig på besøg(da jeg var ynger) så kom jeg ikk mere og han stoppet ikk, for han svinet mig til når han ahvde fået noget og drikke..
men kan slet ikk forstå din mor..
men tror du hun overhovedet tør gå fra ham.. man høre jo tit at de kvinder der er udsat for vold ikk tør gå fra manden
aug 2008
og når hun har lyst ka hun gå ud og købe hva hun har lyst til og brug for, det er de ting hun er mest bange for at miste, for før hun fandt sammen med ham havde hun ikk alt det, og havde ikk råd til det alene det er det der galt..! så vil hun hellere være sammen med ham og få alt det end hun vil ha mig og min datter i hendes liv
aug 2008
det var det der sku stå til sidst
maj 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 33 Svar: 282
aug 2008
at hun så efter min mening har valgt helt hen i verjet ka jeg jo ikk gøre noget ved andet end at undre mig over hvordan jeg ikk betyder mer for hende end ham
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 12 Babyer: 1 Emner: 28 Svar: 521
må jeg nok sige, du må da virkelig værre gal,
vil jeg ihvertfald værre, at hun kan fra vælge jer er da totalt uforståligt...
mar 2008
Følger: 1 Emner: 13 Svar: 183
Men der er jo altid to sider af en sag. Din mor har nok sine grunde til at vælge ham - det kan godt lyde lidt hårdt det her - men det er jo dig der gav hende et dilemma, det var ikke sådan at hun selv valgte ikke at ville se dig mere ud af den blå luft, du gav hende et valg. hvis hun kunne vælge ville hun sikkert gerne have jer begge to. jeg tror aldrig det er en god løsning at stille folk ultimative krav om at skulle vælge mellem det ene eller det andet, så ricikerer man som i dette tilfælde selv at blive valgt fra.
Det er meget svært for udeforstående at sætte sig ind i hvorfor nogen kan vælge at blive i et voledeligt forhold. Men det er åbenbart det der gør hende glad og tryg, og derfor kan man ikke bebrejde hende hun bliver i forholdet. Det er så nemt for andre at sige hun bare skal forlade ham, men det er så meget mere end det for hende.
Måske skulle du se om du ikke kan få noget hjælp til hende, så hun på længere sigt kan få selvtilliden tilbage og derved turde stå på egne ben uden sin voldelige kæreste og på den måde vil du vinde i det lange løb.
Men på denne måde kommer der ikke noget godt ud af det.
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Men hvis hun gik fra ham, var hun sikker på at mistet alt.. Men lige omvendt hun har mistet alt ved at blive ved ham..
aug 2008
jeg mener ikk det var forkert af mig at bede hende vælge, for det ka ikk være rigtigt at siden jeg var 12 har været bange for at få et opkald om min mor er død, jeg har måtte leve med frygten i så mange år, og efter jeg ikk bor ved dem mer, er min frygt der også for min lillebror, og jeg ka ikk holde til det mer, og jeg mener ikk det er fair fra min mors side at stille sine børn i sådan et drama, for inden hun fandt sammen med sin mand vidste hun også hvilken person han var, da de kendte hinanden inden, og alligevel vælger hun at tage sådan en mand med hjem til sine børn!
hun burde aldrig ha blevet mor, og forstår ikk der ikk er blevet grebet ind og vi alle fjernet fra hende for det er sådan det burde ha været! desværre.
men når han går fra hende hvilket han med garanti gør, så har hun stadig ikk mine børn og mig i sit liv, HUN har vaglt min datter og mig fra, og det valg kommer hun til at leve med resten af sit liv!
og jeg håber hun for et elindigt liv når hun engang finder ud af hva hun mistede på den nar til hendes mand!
det gør pisse ondt på mig at sige dette men sådan har jeg det nu.. hun har ingen ret til at kalde sig for en mor, for en RIGTIG mor ville ALDRIG vælge sine børn fra lige meget hva.
aug 2008
og hun bekræftede hva jeg har sagt med hvorfor hun vælger at bli hos ham, og det er som jeg har sagt fordi hun ikk vil miste de goder hun kommer til at miste ved at forlade ham, og så sir hun at hun også har ret til at ha et liv, og jeg sagde til hende at hun ikk ka kalde det et liv, at være hos en der er voldig både over for hende og hendes børn, og så havde hun ikk mer at sige!
sååå det er så det, hendes ord ordret er så har du ikk nogen mor mer! totalt koldt og kynisk
jeg er glad for Linea ikk er ældre end hun er for så ka hun i det mindste ikk huske sin mormor, og så kommer hun ikk til at savne hende..!
fravalgt af sin egen mor! :'(