{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.015 visninger | Oprettet:

sparker og vrider sig, 13 mdr {{forumTopicSubject}}

Ja, min søn Theo er nu blevet 13 mdr, og der sker bare så mange fantastiske ting smiley

og han går virkelig næsten nu, han kan rejse sig op selv nu uden nogen hjælp, og ja, ku blive ved med at remse de fantastiske ting op... Meeen, nu er han altså begyndt at sparke når han skal skifes osv, han rammer mig lige i solar plexus, og det gør viiiiirkelig ondt :s Han vrider sig os, hvis det er vi skal afsted fx, og jeg skal ta ham op, hvis han virkelig ikk vil afsted, så er han som en ål...
puuh, sys bare lige jeg skulle af med det.. hehe... Men det er jo self nok meget normalt.. men av hvor kan de spark gøre virkelig nas!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sparker og vrider sig, 13 mdr
  • #1   18. aug 2011 Vil lige tilføje at ud over de spark jeg får når han blir puslet, så er han den mest kærlige dreng, som altid giver mor mut muttere.. (kys) smiley tihi

• #4   18. aug 2011 Det er bare slet ikke hyggeligt mere sys jeg... smiley og pusletid plejede at være sjov og hygge med sange og nussen... Puuh, sys pludselig det er udmattende at skifte ham, og give tøj på...
    Gad vide hvor længe den "periode" varer... smiley

• #6   18. aug 2011 Jeg tager mig selv i at spørge ham hvorfor han sparker, og hvorfor han er så ked, og ja, alt sådan noget... Men han kigger self bar underligt på mig, hvor ville jeg gerne kunne læse hans tanker lige i den situation :s

• #7   18. aug 2011 det lyder helt normalt, men ja det er en træls periode

• #8   18. aug 2011 Den periode har vi også haft i laaaang tid efterhånden og Viktor er 18 mdr... På puslebordet synger sange hvor han laver fakter med hænderne så glemmer han lidt at han er gal over at ligge der.. Men ellers er han utilfreds med alt der ikke går efter hans hoved og skiger helt vild.. Tror det er trods alderen der allerede har sat ind hos ham...

• #10   18. aug 2011 årh kender det godt og tror det er en periode alle børn kommer igennem. min søn gjorde det også da han var den alder og han gik helt amok o gskreg og sparkede og vred sig og ja det var virkelig vildt og tit skulle vi også være 2 før det kunne lade sig gøre:s

min datter blir 2 om nogle måneder og begyndte på det for ca 2 mdr siden, det er ikke altis hun gør det og det er heller ikke så mega vildt som det var med victor. men hun sparkerog det gør mega ondt og så lukker hun benene sammen og man bliver sgu helt bange for man brækker benene på hende når man skiller dem ad:s

og nej det er ikke sjovt, men det går over igen smiley

• #12   18. aug 2011 freja kan også de fleste gange distraheres med forskellige ting og sager. med victor var det bare intet der hjalp, men han har også altid været meget hys smiley

• lone f
    lone f Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 1 Svar: 12
    #13   18. aug 2011 min datter på snart 15 mdr gør det også.det er rigtig træls og når hun kommer op og stå får jeg en ordenlig krammer og hun putter sig ind til mig..kan se på hende at hun udemærket godt ved hun ikke må gøre det,for det gør rigtig nas..jeg håber også det snart er ovre

• #14   19. aug 2011 Carina.. Tror det har noget med navnet Viktor at gøre smiley for her hjemme er han ogaå stædig og total hys.. Giver jeg ham noget for at distrahere kan jeg være sikker på at få det lige tilbage i hovedt eller det bliver kastet afsted smiley

• #15   19. aug 2011 Gustav gør det også, han kan blive så gal i skralden når han skal tørres, skiftes eller have tøj på..

Jeg bliver helt forpustet, men det er altså helt normalt i deres alder. Vi hjælper tit hinanden, så far underholder og mor skifter. Så går det lidt bedre.
    Gustav er også 13 mdr.

Kommentér på:
sparker og vrider sig, 13 mdr

Annonce