skruk men vælger p-sprøjte {{forumTopicSubject}}
jeg må af med lidt luft syntes det er svært at forklarer det her til veninderne og finde forståelse. jeg vil rigtig rigtig gerne have børn med 3 spontane aborter bag mig er det rigtig stærkt. men jeg har valgt at få en p-sprøjte hver 3. mrd da jeg ikke mener det skal være nu da der sker så meget omkring mig. jeg mener ikke børn selv vælger at komme til verden og der er mange der har brug for kærlighed og omsorg. nu har jeg kastet mig over min veninde hjælper hende med at tage hende store søn og finder tøj og ting til den lille ny hun venter så går og vasker tøj i størrelse 50 og det hjælper faktisk lidt på det med at jeg er skruk får det der rede bygning opfyldt hehe jeg mener der skal være styr på nogle basale ting så som bolig økonomi og ikke mindst en dejlig kærlig mand. pt har jeg en lille 2 vær. økonomi tjaaa og så har jeg en super skøn kæreste.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
på den anden kan jeg godt følge dig var selv ved at op gi men lad være der skal ok komme en bebs til jer os
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Men jo jeg forstår dig langt hen a vejen, dog vil jeg også sige at man skal se ind i sig selv (: Da jeg blev gravid med min datter så min situation langt værre ud end hvad du beskriver, men jeg fik styr på det og idag har vi en fantastisk tilværelse og hun har hjulpet mig med at blive voksen og ansvarlig for det var jeg bestemt ikke før (: Tja nu venter jeg nummer to og det ville være fantastisk med en far inde i billedet, men det heller ikke altid den bedste løsning hvis faren er ja (:
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
jul 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 53 Svar: 203
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Så det meget forståeligt du gerne vil vente (:
Og ja jeg har også set flere forældre hvor jeg tænker ''du burde måske have ventet?'' Det også derfor jeg skriver man skal se ind i sig selv, for så ved man om man er klar på det (hvis man kender sig selv godt) (:
skruk men vælger p-sprøjte