{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.046 visninger | Oprettet:

Depression {{forumTopicSubject}}

For et år siden gik jeg "ned med flaget" pga. depression og kom på antidepressiver, fik psykologhjælp osv. Jeg er netop trappet ud af antidepressiverne.

Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der har haft depression og hvordan en graviditet har påvirket det? Min psykolog og akupunktør mener, at en eventuel graviditet muligvis vil have en positiv indflydelse på min depression - men man hører jo så meget om fødselsdepressioner og sådan, så jeg er lidt nervøs.

Håber ikke det blev alt for rodet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Depression
  • #1   28. aug 2011 jeg fik en depression mens vi prøvet at blive gravide efter jeg mistet og sårn og var på anti depressiv medicin rimelig længe jeg blev gravid og trappet ud af mine piller hvilket jeg kun har reageret positiv på .. min læge har dog sagt at får jeg det dårligt igen skal jeg ikke tøve med at ringe op til hende, jeg skal ikke gå og have det dårligt så måtte vi finde ud af noget .. og snakker meget med min jordemoder omkring mine følelser omkring det at blive mor og sårn ..

    det ser lidt roddet ud men på mig har det været positiv, smiley


  • #2   28. aug 2011 jeg gik ned med en depression lige inden jeg ventede min datter, og da jeg blev gravid ændre det hele sig, og jeg fik det så godt:-) så her var det i hvert fald positiv:)

  • #3   28. aug 2011 Jeg har været på antidepressiverne + andet,
    længe (det var så slemt at jeg har været indlagt med deb).
    Jeg stoppet helt da jeg fandt ud af jeg var/er gravid fordi antidepressive piller er ikke ligefrem godt for fostert (har hørt MANGE skræk historier hvad det kan ske)
    jeg har mærket graviditeten som noget positiv, men det har været mange tude ture efter som min graviditet er så smertefuld (lægger til familien)
    håber du kunne bruge det til noget:)


  • #4   28. aug 2011 jeg har haft en drep før jeg blev gravid og fik desværre en igen efter min datter blev født.. men min familie og svigerfamilie hjalp mig så kom over det igen.. men tag det som det kommer

  • #5   29. aug 2011 Tak for jeres svar! smiley Det er godt at høre nogle solstrålehistorier - det giver lidt mere mod på livet! smiley
    Jeanette S: Ja, jeg er også stoppet på dem nu - tager dog en enkelt cirka en gang om ugen for at holde bivirkningerne væk. Jeg har døjet meget med ophørsbivirkninger nemlig. Men ja, jeg har også hørt mange skrækhistorier, så det er også meget af grunden til, at jeg nu er stoppet på medicinen.


Kommentér på:
Depression

Annonce