1.068 visninger
|
Oprettet:
Charlotte | mor til lækre Leander <3
3. jul 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
3. jul 2011 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Depression {{forumTopicSubject}}
For et år siden gik jeg "ned med flaget" pga. depression og kom på antidepressiver, fik psykologhjælp osv. Jeg er netop trappet ud af antidepressiverne.
Jeg vil høre, om der er nogen herinde, der har haft depression og hvordan en graviditet har påvirket det? Min psykolog og akupunktør mener, at en eventuel graviditet muligvis vil have en positiv indflydelse på min depression - men man hører jo så meget om fødselsdepressioner og sådan, så jeg er lidt nervøs.
Håber ikke det blev alt for rodet.
jan 2009
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 129 Svar: 1.442
det ser lidt roddet ud men på mig har det været positiv,
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 90 Svar: 2.061
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 498
længe (det var så slemt at jeg har været indlagt med deb).
Jeg stoppet helt da jeg fandt ud af jeg var/er gravid fordi antidepressive piller er ikke ligefrem godt for fostert (har hørt MANGE skræk historier hvad det kan ske)
jeg har mærket graviditeten som noget positiv, men det har været mange tude ture efter som min graviditet er så smertefuld (lægger til familien)
håber du kunne bruge det til noget:)
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
jul 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 89 Svar: 1.312
Jeanette S: Ja, jeg er også stoppet på dem nu - tager dog en enkelt cirka en gang om ugen for at holde bivirkningerne væk. Jeg har døjet meget med ophørsbivirkninger nemlig. Men ja, jeg har også hørt mange skrækhistorier, så det er også meget af grunden til, at jeg nu er stoppet på medicinen.
Depression