{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.256 visninger | Oprettet:

Depression {{forumTopicSubject}}

Jeg har den sidste måned været ked af det, følt jeg ikke var god nok, haft let til tåre, følt mig syg, afskårret mig fra omverdenen, og generelt bare ikke været som jeg plejer.
Jeg har ønsket graviditeten og baby langt væk, og igår hvor jeg igen måtte indlægges kammede det over for mig.. Jeg kunne slet ikke overskue indlæggelsen, endnu engang at skulle svigte axl og Dan, mit arbejde (er sygemeldt, men har frygtelig dårlig samvittighed overfor mine elever og kolleger)
Jeg brød helt sammen og tiggede og bad dem sætte mig igang så jeg kunne slippe..
Jeg fik lov at komme hjem, men skal idag til samtale med en læge og psykolog da det er tydeligt at jeg har en (fødsels)depression, vi skal også drøfte igangsættelse og nogle andre ting..
Jeg har fået tid til igangsættelse i uge 38, men de ville på en konference i dag drøfte muligheden for at gøre det tidligere endnu, men jeg regner ikke med der kommer noget ud af det.
Er i uge 24, så må erkende jeg bare, lige pt, vifter med det hvide flag.
Ingen af mine venner, kolleger eller familie ved jeg har det sådan her. Jeg er typen der klarer alt selv og ikke vil lægge andre til byrde, men jeg må nok bide i det sure æble og gå til bekendelse overfor mine nærmeste..
Nu ved I det så, nu har jeg prøvet at sætte ord på mine følelser og det er faktisk meget rart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Depression
  • #1   9. aug 2013 Ser ingen udvej end, at du må dele dine følelser med dine nærmeste og få talt ud om dine tanker, man kan ikke hjælpe en der ikke fortæller hvad der er galt...

    Du bliver nødt til at gemme stoltheden væk og få det usagte sagt..

    Held og lykke:)


  • #2   9. aug 2013 Enig med Madsen, du må og skal snakke med dine nærmeste. Alt det bedste herfra.

  • #3   9. aug 2013 Det gør mig ondt at du har der så svært.

    I har været igennem så meget, og er det stadig. Axls indlæggelser, dine komplikationer efter fødslen og nu denne vidunderlige, men ret planlagte graviditet. Det er noget af en rutsjebane i har været i og stadig er. Og der går vist noget tid endnu.


    Jeg tror at alle i dit netværk vil forstå hvorfor du har det svært. Nogle vil måske endda give udtryk for en undren, overfor hvorfor du ikke har vist tidligere at det var svært..


    Al bedring og gode tanker til dig!


  • #4   9. aug 2013 Tak for jeres svar smiley
    Tror vi har udviklet en række 'overlevelsesteknikker', men det er bare blevet for meget for mig..
    Jeg er sikker på det bare er en periode, men det er hårdt at være i lige nu


Kommentér på:
Depression

Annonce