Tænder, 13 mdr {{forumTopicSubject}}
Ja, min søn har 2 tænder, de to forreste for neden
Dem fik han da han var 8 mdr.. Nu har han bøvlet med fortænderne de sidste 3 mdr, og man kan mærke fortænderne, og det buler sådan ud ved gummerne, og er meget lyst...
Han har altid savlet helt vildt, og bider i ALT han kan komme i nærheden af... Vi har været igennem den røde numse, knopper rundt om munden, og feber og troede hver gang det var tænder, og det sagde læge og sp os at det var..
-Jeg synes det er laaang tid for tænderne at bryde igennem, er det normalt????...
Synes kun lige han var vrøvle max 3 dage da hans de nederste kom, på stort set samme tid...
Håber ikke det blev for indviklet..
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Han fik de første to for neden da han var 7mdr, og i lang tid nu har han savlet ekstremt meget, tager alt i munden, har knopper om munden, o.s.v...
Men vi kan så ikke se nogle fortænder endnu.. men har på fornemmelsen at symptomene på tænder varer længe for ham, så tror det er helt normalt
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Vi synes det tager en evighed og kan ikke forstå de ikke kommer frem, hun er hævet flere steder men tænderne kommer bare ikke frem
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
så fik hun to mere der brød hurtigt igennem da hun slog sine gummer ved et fald (: og nu de i stå igen (:
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Det syntes jeg lyder vildt, men børn er jo forskellige .. Min datter bliver 1 år, på torsdag, og har 8 tænder .. Men har ikke fået nogle de sidste par måneder
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 2 Svar: 532
min datter fik sin første tand som 6 måneder og 1-2 dage efter kom nr 2. hun har 6 tænder og bliver 1 år d 14 sep
mar 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 319
Men syntes jeg har hørt det før... Så tror altså det er ganske normalt...
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
Tænder, 13 mdr