912 visninger
|
Oprettet:
Mor til prinsessen Emily <3 7/12-10 <3 .
30. aug 2009 Følger: 6 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 36
30. aug 2009 Følger: 6 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 36
Ang søvn. {{forumTopicSubject}}
Hej,
Jeg har en datter på 13 mdr, hun har i sit liv indtil nu kun prøvede at sove igennem EN uge.
Hun har sovet inde hos os længe pga tænder.
Hvad skal jeg gøre for at få hende ind i sin egen seng igen? Hvordan kan jeg få hende til at sove igennem og komme af med hendes drikkeri om natten. Det er i det mindste ikke mme hun får om natten men kun te. Men jeg er ved at være desperat for at få nogle ideer og nogle råd.
Jeg får heller ikke min søvn om natten så er udkørt og må have nogle ideer.
Mvh Jeanette Nielsen
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Hvorfor skulle hun sove ved jer pga tænder?
Og hvorfor får hun te om natten istedet for vand?
Der er ikke andet for end at tage en kold tyrker. Lig hende i seng og stil dig/sæt dig i døren til hun falder i søvn, uden at snakke med hende. Dan et fast putteritual, fx en sang og et kys og et godnat. Og derefter er det også godnat. Det kan godt tage en uge eller to.
Angående vand om natten. Mine børn drikker hverken vand om natten eller luge før sengetid. Det er en dårlig vane som får mange børn til at tisse i sengen. Min store datter har her i juleferien fået te hver aften ca. En time eller en halv før hun skulle sove og hun har tisset i sengen hver gang selvom hun tisser af.
Så det ville jeg helt droppe. Sørg for at hun får nok væske i løbet af dagen
aug 2009
Følger: 6 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 13 Svar: 36
Ja hun bruger sut.
aug 2009
Jeg må lige prøve det. Men lige nu sover hun inde hos mig og der vågner hun også men nogle gange skal hun bare have sutten. Men tak for rådet må lige prøve. Kan jo se din søn har noglelunde samme alder som hende.
aug 2009
aug 2009
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Ang søvn.