{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.073 visninger | Oprettet:

hvorfor græder min pige {{forumTopicSubject}}

i søvne hun kan ligge sødt og sove og lige med et laver hun et rigtig ked af det ansigt også græder hun men hun vågner ikk rigtig og jeg gir hende bare sutten da man ikk må vække nogen der sover men hun kan gøre det flere gange i træk

hvad sker der og hvad kan jeg gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvorfor græder min pige
  • #1   19. sep 2011 Kan hun ikke drømme... Det gjorde jeg som barn, og der gik noget tid også stoppede jeg med at græde igen sagde min mor og sov so ingenting var hændt

• #2   19. sep 2011 det tro jeg hun gør men det hver aften den sidste uges tid hun har lige sover en lille times tid også gør hun det når vi går i seng er der ikk noget og når hun sover til middag gør hun det heller ikk kun her over aften

men hun sover også kun til middag i løbede af dagen og hun er 3 mdr

hun sover fra kl 20 om aften og til ca 07 næste morgen uden og vågne så kommer hun ud og sove til middag kl 12 og sover som regl 3 timer også sover hun ikk mere før der kl 20. selvom hun er træt vil hun ikk sove men hun græder ikk hun ligger bare hygge og snakker og leger

• #4   19. sep 2011 det ikk når vi går i seng det når hun får sin aftens mad der omkring kl 18 så falder hun i søvn ( de dage det mørkt i vejret) jeg har bare givet hende sutten og lagt min hånd stille på hendes mave eller taget hende i hånden så hun kan mærke mig men hun sover og vågner ikk seel om hun græder det virker ret underlig

• #5   19. sep 2011 Karolina kan også græde og endda ind imellem skrige i søvne uden at vågne rigtig op.. tror bestemt det er pga drømme..

• #8   19. sep 2011 Vi har selv problemet lige nu og min sp mener, at det er fordi han kan se fjernsynet indimellem. Hun siger, at han ikke kan rumme billederne, og så fylder det for meget. Og så skulle han så få de billeder ind i hovedet, og så begynder han at skrige som jeg ved ikke hvad.
    Men jeg er ikke helt sikker på om det er rigtigt, det er så sjældent at det sker.

• #9   19. sep 2011 Lea , hvis det er fjersynet er skyld i det så burde Emma skrige i konstant når hun sov smiley

Emma har også haft en tendens til det da hun var mindre , men synes mere hun skriger når hun vågner hvis man eksempelvis har puttet hende i kravlegården når hun falder i søvn i armene ,

Herhjemme tror jeg det er et tigersrping der lige driller smiley

• #10   19. sep 2011 Det er det jeg mener, jeg er så usikker på det. smiley
    Det kan jo være hvad som helst. smiley

• #11   19. sep 2011 Lea : Hehe , jeg har omvendt hørt at det er en god stimulans af dem smiley
    Emma elsker at sidde i sin skråstol og se MTV eller andet musik smiley

• #12   19. sep 2011 Samme her. smiley

• #13   20. sep 2011 Det gjorde Selma meget da hun var helt lille - nu er hun 3 måneder, nu gør hun det ikke ret meget mere.

Kommentér på:
hvorfor græder min pige

Annonce