{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.034 visninger | Oprettet:

Uden internet i 2 uger efter lyn nedslag {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle
Endelig har jeg fået mit internet tilbage, for 13 dagen slog lynet ned lige uden for vores hus og internet brød ned og brændte sammen, det er 3 gang på 1 år det er sket her, ret vildt.

Men den gode nyhed at telenor fandt ud af problemet og det blev fikset idag smiley

Så nu skulle jeg jo lige herind og se hvad jeg er gået glip af, jeg er ellers herinde hver dag, så sikke en masse jeg er gået glip af smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.
  • 2 times rengøring i dag senest 17:00 500 kr.
  • Jeg skal bruge en låsesmed til et skab 400 kr.
  • Ca 20 kvm væg med standhaftig tapet 2.500 kr.
  • Gummimåtter, bundmåtter, hjulkapsler, stålfælge med dæk. 1.200 kr.
  • Ophængning af spisebordslampe i betonloft i 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uden internet i 2 uger efter lyn nedslag
  • #1   22. sep 2011 Carola du er en af de "heldige". smiley
    Mine forældre mistede lige 3 fladskærme pga. lynnedslag. Det er en månedstid siden, og forsikringen har stadig ikke fundet ud af noget. smiley

• #2   22. sep 2011 velokommen tilbage - holy shit jeg er glad for jeg ikke bor der hvor du bor så, er så sygt bange for lyn og torden :s det slog os ned tæt på her og relæet (staves ) gik ud, jeg har aller aller været så bange i mit liv før og ikke specielt nemt at finde 3 skrigende unger i buller mørke, når man selv er ved at skide i sit tøj smiley

men vores tv var også dødt bagefter med kun en halvdgas tid så det var til at overleve smiley

• #3   22. sep 2011 ej ok mit tastatur lever nogengange sit eget liv smiley

velokommen - velkommen

halvdgas - halvdags

• #4   22. sep 2011 Pernille ja det var da vildt med de fladskærmetv smiley mon ikke forsikringen snart finder ud af noget.

Vi troet dog også at den bærebar pc var gået i stykker men efter et par timer virket den heldigvis igen smiley

Carina ja tak jeg var også ret bange denne her gang, det var bare lige uden for vinduet hele tiden, og den ene gang rystet huset puha.

• #5   22. sep 2011 puha ikke rart dog rystede vores hus ikke, men ved det slog ned i et ikke langt herfra, godt det ikke var mit hus :s blev også nød til at kalde manden hjem fra arbejde fordi jeg ikke turde gå ud og tænde det igen for det sidder i en tilbygning til huset, men han skulle jo kører igen, så fik jeg min mor til at komme op at sove hos os haha det er jo godt det ikke er lidt ømt når man er 26 smiley

• #6   23. sep 2011 Carola - min far er radio amatør, så de var bange for at hans radioudstyr også var røget. Mine forældre var i sommerhus, så de havde heldigvis deres computer med, men min bror var hjemme. Hans var heldigvis slukket.

Jeg var ude og hente mim bror. han ville ikke være alene hjemme i det uvejr. Der ringede jeg til min mor og sagde at det halve af deres hjem nok er ødelagt. Det troede hun ikke på. Grunden til at naboens var ødelagt det var fordi hun har et ulovligt relæ. Men da hun kom hjem, blev hun godt skuffet.

Kommentér på:
Uden internet i 2 uger efter lyn nedslag

Annonce