1.034 visninger
|
Oprettet:
Uden internet i 2 uger efter lyn nedslag {{forumTopicSubject}}
Hejsa alle
Endelig har jeg fået mit internet tilbage, for 13 dagen slog lynet ned lige uden for vores hus og internet brød ned og brændte sammen, det er 3 gang på 1 år det er sket her, ret vildt.
Men den gode nyhed at telenor fandt ud af problemet og det blev fikset idag
Så nu skulle jeg jo lige herind og se hvad jeg er gået glip af, jeg er ellers herinde hver dag, så sikke en masse jeg er gået glip af
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Mine forældre mistede lige 3 fladskærme pga. lynnedslag. Det er en månedstid siden, og forsikringen har stadig ikke fundet ud af noget.
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
men vores tv var også dødt bagefter med kun en halvdgas tid så det var til at overleve
jul 2008
velokommen - velkommen
halvdgas - halvdags
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Vi troet dog også at den bærebar pc var gået i stykker men efter et par timer virket den heldigvis igen
Carina ja tak jeg var også ret bange denne her gang, det var bare lige uden for vinduet hele tiden, og den ene gang rystet huset puha.
jul 2008
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Jeg var ude og hente mim bror. han ville ikke være alene hjemme i det uvejr. Der ringede jeg til min mor og sagde at det halve af deres hjem nok er ødelagt. Det troede hun ikke på. Grunden til at naboens var ødelagt det var fordi hun har et ulovligt relæ. Men da hun kom hjem, blev hun godt skuffet.
Uden internet i 2 uger efter lyn nedslag