fra skøn, til umulig! {{forumTopicSubject}}
Ja, min søn Theo på 14 mdr er en dejlig dreng, altid i godt humør, og smilende.. Meen, nu har han bøvlet rigtig meget med hans tænder, d.4 tand kom frem igår en fortand... Ved self godt at det har noget med hans skiftende humør at gøre os, men han er virkelig "en anden dreng" for tiden... :s
Han plejer at eeelske mad, spiser næsten alt og er ikke kræsen, nu tygger han kun li på det, og spytter så ud... Når vi tager på legeplads, skoven eller andre steder gør han ikk andet end at skrige, og vi kan ikke trøste ham... Vi pøver såå ihærdigt at lege med ham, lave ting han synes er sjove, men heller ikke dét føles godt nok pt...
Føler mig virkelig på grådens rand efterhånden...
Aner ikk hva jeg skal stille op for at hjælpe ham, for han er tydeligvis ikke tilfreds med noget jeg gør... årh hvor føler jeg mig bar ikk go nok li for tiden..
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Kan godt forstå det er hårdt når hverken trøst eller noget virker, men det går helt sikkert over igen, tror jeg
Ved du om han også er sådan i dagpleje/vuggestuen hvis han er startet i det? Eller om det kun er i weekenderne, når han er sammen med jer?
Håber det snart vender, så I kan få en glad og smilende Theo igen
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
hans dp siger at han er lige så "umulig" hos hende, og det er meget i perioder... Men tætte perioder... Hun siger det er tænder, og sammenligner med andre hun har haft i dp... Men synes bare det har stået på længe efterhånden, i lange perioder..
selvfølgelig har han os de glade og smilende tider, og værdsætter dem vildt meget for tiden...
Tror os han virkelig har meget på hjerte, og kan det være at han bliver så hidsig hvis vi ikke lige forstår hva han vil????
Hva er tigerspring egentlig, og kan det være det når man er 14 mdr?
Årh...
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 16 Babyer: 1 Emner: 122 Svar: 601
Tror heller ikk Theos fortænder kom med mere end 3 dages mellemrum, puuuh.. de stakler håber virkelig hans periode snart er forbi, så han kan blive så glad som han plejer at være..
tak for krammeren
apr 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 40 Svar: 911
Ja, gid man kunne tage smerter og alt dårligt fra dem, det er så hårdt at se dem have det svært. Ja, Theo skal over sin periode, så i kan få jeres glade dreng igen. Og så skal du huske at der kommer flere perioder. Min kæreste siger det samme, nu har han haft ret mange gange, så mon jeg må begynde at lytte til ham
Angående tigerspring så har jeg også læst om dem, de udviklingsspring er helt rigtige.
fra skøn, til umulig!