{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Glædes udbrud {{forumTopicSubject}}

Jeg må lige dele med jer.
Jeg har i lang tid kæmpet for at få Oliver til at sove i barnevognen, uden jeg skal stå og vugge ham i lang tid.
Igår lagde jeg ham og han lå og moslede rundt i ca 30 min, før han gav op.
Men idag lagde jeg ham, og sagde som altid. Kan du sove godt, gik ind og satte mig på min stol, som står så jeg kan se ham. Jeg havde idag kaffen stående klar, og min tålmodighed var 100%i top. JEG VAR KLAR TIL KAMP.
Så sidder jeg mig ned, tager com på skødet og svare i en tråd. 5 min efter da jeg synes der var stille fra barnevognen, opdager jeg, han SOVER... jeg lister stille ud, JA HAN SOVER. jeg lister så hen til tøjsnoren og hænger vasketøjet op. Da jeg er færdig, lister jeg op af vores to trins trappe, hvor barnevognen står ved siden. Katten som sidder på øverste trin, vælger at lave en fodfinte, ned mellem mine ben, jeg kaster mig frem mod teressedøren, for ikke at træde livet ud af katten, jeg når og tænke OH SHIT NU VÆKKER JEG HAM. Jeg ruller sidelæns ind af døren, springer på benene, og kigger ned i barnevognen. HAN SOVER... AV MIN ARM...hehe.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes udbrud
  • #1   28. sep 2011 Hehe. er rimelig glad for at ingen så det...
    Det har godt nok også taget lang tid at nå hertil. Og nu må jeg bare ikke tro at trærene vokser ind i himmelen...

• #3   28. sep 2011 Camilla. Ja jeg skulle måske overveje at blive stuntmand. Men tror faktisk de gør det mere elegant end det jeg gjorde.

S.G- Haha ja han er jo en dreng, og Oliver troede også han havde luret mig... Gik lur tur troeligt hver dag, og når jeg kom hjem, stillede vognen, så vågnede ungen. Så jeg tænkte NEJ nu må vi tage kampen, om han så skal ligge og skrige så tager jeg den. Synes det er bedre det er mig end dp der tager den med ham...

• #4   28. sep 2011 Han sover stadig. Lagde ham kl 10.50 og nu er den 12.17. Plejer kun at sove 30 min... Hmm

Kommentér på:
Glædes udbrud

Annonce