{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Glædes udbrud ! kom med dit :)?
  • #1   3. mar 2012 huura hvor er du sej smiler mit er jeg var ude og købe min prinsesse drømme kjole til mit bryllup og solen skinner udenfor smiler

• #2   3. mar 2012 mit glædes udbryd må være: SOLEN SKINNER og jeg har tegn på graviditet men venter på testdag - dog kan det snyde...

• #3   3. mar 2012 Mit glædes udbrud er at min baby er færdigbagt igår og nu venter mor og far på der sker noget, så jeg ikke skal sættes i gang :b og så at solen skinner, rent hjem, ren bil, forår osv osv smiley

• #4   3. mar 2012 dejligt vejr, skal ikk betale tilbage i skat, skal på druk iaften:-)

• #5   3. mar 2012 Mit glædesudbrud er, at jeg MÅSKE kan skifte praktikplads (er rigtig ked af min nuværende) , og hvis ik det kan lade sig gøre, så søger jeg orlov og kan MÅSKE få 25 timer på min gamle praktikplads - en af tingene må da ku lade sig gøre, så jeg kan komme væk. Wee smiley venter bare på svar engang i ugen smiley

Og og og, så skinner solen, og jeg har en date i aften på en cafe med en veninde, jeg ik har set i lidt over en måned smiley

• #6   3. mar 2012 Super flot med dit vægttab..

Her kan det desværre ikke ses på vægten at jeg taber mig lige for tiden, men til gengæld på tøjet... Jeg er gået 2 bukse str ned siden januar og har været ude at køb tøj med min mor idag. Har for første gang i 4 år kunne købe tøj i alm. butikker og ikke for store piger og ikke nok med det prøvede jeg en bluse i str 42 og endte med at købe den i str 38 Så fedt altså smiley

Der udover har jeg lige søgt ind på min drømme uddannelse.

Har den skønneste familie og FORÅRET er på vej.... Så her er humøret højt idag og at jeg skal betale 1900 tilbage i skat kan ikke engang ødelægge det smiley

Kommentér på:
Glædes udbrud ! kom med dit :)?

Annonce