29. jan 2009 Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Mad til 6-7 mdr barn {{forumTopicSubject}}
Ja, jeg har jo fra Isa var 4 mdr lavet mos og grød til hende selv, og nu hvor vi var en uge i tyrkiet kunne jeg jo ikke lave det selv og havde derfor købt glas med mos og pulvergrød... Og om så ikke frøkenen bare øder helt vildt af det... meget mere end når jeg giver hende det hjemmelavet... så troede man lige at jeg var så go at lave det helt selv, men hun vvil jo åbenbart hellere have det andet....
ej, det er selvf kun i sjov at jeg er skuffet... for bare hun spiser er jeg jo glad og så kommer man jo også til at være helt stolt når hun bare spiser helt vildt, og bare åbner munden på vid gab for at få mere
lige et lille glædes udbrud fra mig
og så lige et spørgsmål... Isa får lige nu grød om morgenen, mos til frokost og aftensmad, og så ca 4 flasker udover... Men hvordan ser jeres kostplan ud til jeres 6-7 mdr børn? hvornår skal jeg begynde og give hende mere end de 3 gange mos/grød? Og hvonår begyndte i at give jeres børn rugbrød og sådan? har prøvet og give hende et lille stykke kogt fisk, hun spiste det, men kastede så op kort efter, så tænker om hun nok ikke er klar endnu, men hvornår var jeres det?
Håber ik det blev for rodet....
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 2 Emner: 41 Svar: 391
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Da han blev 8 mdr fik han vores aftensmad
Tror bare du skal prøve at give hende noget bondebrød til middag og se hvad hun siger til det?
Mad til 6-7 mdr barn