{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.478 visninger | Oprettet:

Hvor tit mad fra 6 mdr???? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Har set der er mange emner med dette, men vil gerne lige have opfrisket svar smiley

Jeg er lidt nysgerrig hvordan jeres dag ser ud, med jer der har børn fra 6mdr-12mdr.... Altså hvad kl står i op og giver morgenmad osv. Bare ca smiley

Min datter på knap 7mdr er begyndt at vågne kl 6 og tænkte om så skal have en flaske eller eks. Her i morges fik hun havregrød kl 7 og kom ud til lur kl 8, sov til kl 9.30.... Skal hun så ikke have mad før kl 12???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor tit mad fra 6 mdr????
  • #1   24. feb 2011 Hun får aøftensmad ved 18 tiden og fllaske inden seng kl 20 og så vågner hun ved 2-4tiden efter mad, hvor hun får lidt mælk....

  • #2   24. feb 2011 Sebastian vågner ved en 7 tiden, for grød kl 8 ca. bliver puttet ved en 9 -9.30 så sover han lige en time ca. så for han grød igen der ved 12 tiden, og bliver puttet igen ved en 13 tiden, og der sover han en 2 - 2½ time, så for han grød der igen, også leger og griner vi, indtil aftensmaden, ved 18 tiden, hvor han for manna gryn med en eller anden smag i, hvor han så ved 19 tiden bliver puttet til nat, så vågner han som regel ved en 23.30 -24 tiden og for en vælling flaske også sover han til kl 7 næste morgen..

    Han bliver 8 mdr her til den første.

    Diana


  • #3   24. feb 2011 Sofie får havregrød om morgen og en flaske mme, og så får hun frugtgrød når hun står op fra formiddagslur. og efter hun har sovet igen så får hun lidt hapser såsom frugt og sådan. til aftensmad får hun kartoffelmos med grønsager og kød. og kl 18.30 får hun vælling..

  • #4   24. feb 2011 Diana... Det er faktisk også sådan det har kørt her ved os, men hun har jo så l ige lavet det om igen smiley jeg ved bare ikke om jeg brugde give hende noget nu her eller om jeg skal rykke middagsmad til kl elleve stedet for kl 12 og håbe det er anderledes i morgen.... For hun skla nok ud og sove igen ved 12 tiden

  • #5   24. feb 2011 Hvis hun har spist kl 7 ville jeg nok give hende middagsmad omkring kl 11...

    Vores dag ser således ud (selvfølgelig med undtagelser)
    Tidlig morgen:flaske og sove videre
    vågner omkring kl 7 og spiser grød omkring kl 9
    sover fra 9,30-11 spiser grød omkring 12,30 bliver puttet igen kl 13,30 sover til 15.. bliver tilbudt flaske eller noget natural yougurt med frugtmos når hun vågner.. kl 17 spiser hun aftensmad lidt grøntsagsmos, ellers grød..
    Godnat mellem 19,30-20 her får hun flaske...


  • #7   24. feb 2011 Jeg tror også middagsmad ved 11tiden og så bliver hun puttet omkring kl 12...
    Så kan hun vel få lidt igen når hun vågner...

    Må de godt få naturel yogurt? a38?? Og så blander i frugtmos i?


  • #8   24. feb 2011 ja må de godt;)

Kommentér på:
Hvor tit mad fra 6 mdr????

Annonce