{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.056 visninger | Oprettet:

Et virkelig godt råd SØGES ! {{forumTopicSubject}}

Miley har sovet inde på sit eget værelse i 3 måneder (hun er 6måneder)
Men hver aften er det en kamp at få hende til at falde i søvn smiley
Det tager gerne en time hver aften.
Vi har prøvet at blive stående oppe ved hendes væreslese også gå ind til hende når hun bliver ked af det. Har også prøvet at blive oppe ved hende, men intet hjælper smiley

Kan det være fordi hun er utryg ved at være der ?
Hun bruger jo ikke sit væreslese sådan rigtig endnu, det er kun når hun skal skiftes og sove.

Håber virkelig der er nogen der har et super godt råd, for jeg ved virkelig ikke hvad vi skal gøre mere smiley

Undskyld det blev lidt langt, og stave fejl er gratis smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Et virkelig godt råd SØGES !
  • #2   6. okt 2011 Ja, hun er mega træt og falder faktisk i søvn i mine arme når hun får sin drømmeflaske.

• #3   6. okt 2011 Jeg gjorde det som alle siger man skal lade være med og gav Sigrid kærlighed og ro hver gang hun sagde et pip fordi for mig skal sengen være et rart sted og det er den ikke hvis man altid skal græde sig selv i søvn. Sigrid har altid, indtil for et halvt års tid siden, sovet som en sten, tidligt og længe.

Men ingen magiske råd da jeg selv bare reagerede hver gang hun sagde noget smiley

• #4   6. okt 2011 måke hun bare har brug for at ligge ved sin mor lidt mere i tiden?

• #5   6. okt 2011 jeg ville nok side lidt længere tid med eller evt. hvis hun vågner når du ligger hende så syng en godnat sang så hun falder til ro... i den alder var min Amalie MEGET tryghedsnarkoman og ville absolut ikke ligges uden at mor eller far var ved hende da det var en svær periode for hende...

• #6   6. okt 2011 Jeg ville prøve alle de positive måder du overhovedet kan komme på (;
    Det gjorde jeg med Nena, og det hjalp desværre ikke s;
    Så jeg blev simpelthen nød til at være lidt hård og så hun græd..

Man kan nok kalde det at græde sig i søvn, men hun var aldrig alene var ofte inde og lægge hende, kysse hende og fortælle jeg elskede hende..

men hun var også en del ældre og det var simpelthen bare for at prøve grænser a (;

Så jeg har ingen magiske råd (:

• #8   6. okt 2011 vi ønsker jo faktisk at hun lære at falde i søvn selv. Jeg vil tage nogen af jeres råd til mig smiley 1000 tak tøser smiley

• #9   6. okt 2011 Jeg fik at vide af min SP dengang med Malthe at det var vigtig at han ikke sov når jeg lagde ham i seng ! Jeg sad lidt inde ved ham højest 5 min sang en godnat sang og sagde godnat ...... og har aldrig haft problemer med at putte ham ! Det er også vigtig at man har sin faste rutine hver aften da de derved ved at nu er det snart godnat tid :0) .... Det gør dem trygge også :0)

• #10   6. okt 2011 tror måske det er en tryghedsfase de går igennem? Vi havde det samme med Naya omkring de 6 mdr. Og det tog næsten 2 uger med den "kamp" blev nede hos hende til hun sov. Nussede hende, holdte hende i hånden. Sang for hende osv. Det tager hårdt på en. Men giv ikke op :-))

• #11   6. okt 2011 en vigtig ting der har virket for os er tag hende ikke ud af værelset når hun er blevet puttet for så bliver det ødelagt...

men en 6 mdr. baby prøver ikke grænser af, men søger tryghed og omsorg... derfor ville jeg som mor give alt den tryghed hun har brug for lige nu, have faste rutiner og en rolig omgang med hende...

evt. bliver hun træt når hun har været i bad? så kunne et godnat bad måske være en løsning, på min datter havde det dog den omvendte virkning på... hun bliver mere frisk af et bad :S men nu som 2 år og 5 mdr. gammel skal hun stadig have faste rutiner og rytmer... og det jo noget der skal følge i mange år smiley

men held og lykke med det, og håber at det snart bliver en god ting at putte prinsessen, er selv lige blevet anbefalet bogen "de kære børn" af Anna Wahlgren men ved ikke selv hvordan den er smiley men skal selv have fingrene i den da tøsen er kommet i "trods"alderen (selvstændighedsalderen) :-S

• #12   6. okt 2011 Tror måske i har misforstået mit indlæg..

jeg tror bestemt ikke hun prøver grænser a som 6 måneders smiley

Skriver blot nena var lidt ældre da prooblemet kom (9måneder) og hun prøvede grænser a, jeg startede nemlig på alle tænkelige måder.

Fandt så ud a jeg kunne nusse hende i håret og så faldt hun i søvn..
    men klog som hun er, holdte den kun en uge xD Så begyndte hun på ræve søvn hvor hun bare lagde med lukkede øjne og nød det men sove ? no way xD Og efter to dage hvor det tog over en time måtte jeg så prøve noget andet.. og der var det nu altså gået op for mig hun prøvede grænser a (: For det kom frem på flere måder, og hun begyndte også at gøre det i vågne timer.. smiley

• #13   6. okt 2011 Prøv at give hende flasken mens hun ligger i sengen.

• #14   6. okt 2011 Vi har prøvet fuldstændig det samme med Malthe da han var mindre, og vi blev simpelthen os nød til at være lidt "hårde", han havde vænnet sig til vi vuggede ham i søvn (ikke det smarteste at begynde på, men det var det eneste der hjalp hvis han ikke skulle græde hysterisk!) Men det gad vi simpelthen ikke blive ved med, det tog jo lang tid, og det skulle han ikke lære at han skulle vugges..

Så vi tog metoden med at gå derind efter 2 min, sige godnat skat, gå ud, og så stod jeg udenfor hans dør og snakkede ham til ro når han begyndte at pylre, og når han græd ind igen.. Det gjorde jeg et kvarter og han sov uden vi havde vugget ham! Det var virkelig succes smiley Vi gjorde det højest nogle dage, og så forstod han at han skulle sove smiley

Så vil sige, tag kampen op, det bliver bedre smiley Og i sidste ende er det jo rigtig dejligt at de sover af sig selv smiley

Held og lykke med det smiley

• #15   7. okt 2011 Endnu engang tak for rådene tøser.
    Det med at ligge alene med flasken er jeg meget imod.

Syntes vi prøver at være hårde da hun også får lov til at ligge og græde lidt inden vi går der op.

• #16   7. okt 2011 NEJ NEJ hun skal IKKE ligge alene med flasken. Det ville jeg aldrig råde til, for det er jeg selv imod.
    Jeg mente give hende flasken mens hun ligger i sengen. Altså du eller far holder den, mens hun drikker...
    Kan godt se at det jeg skrev tidligere kan misforståes...

• #17   7. okt 2011 Okay smiley på den måde smiley

• #18   7. okt 2011 Ja nemlig. det virkede for min søster. hendes datter ville ikke sove i sengen på eget værelse. Så hun begyndte at vænne hende til at få flaske i sengen, og når hun havde drukket den, nussede de hende på kinden et øjeblik, sagde godnat sov godt og gik.
    Kan ikke huske hvor længe der gik, men de var forbauset over at det virkede.

• #19   7. okt 2011 Tror jeg da jeg vil prøve smiley

• #20   7. okt 2011 Ja gør det. Måske i også er heldige... Det er et forsøg værd...

• #21   7. okt 2011 Ja det er det smiley prøver det lige af i aften smiley og tak smiley

• #22   7. okt 2011 Velbekomme. Krydser fingre for det virker.

Kommentér på:
Et virkelig godt råd SØGES !

Annonce