{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.139 visninger | Oprettet:

åhh gud.. {{forumTopicSubject}}

Igår da jeg var taget ind til byen for og kigge lidt, så ser jeg pludselig en kvinde der kom kørende i hendes bil med den lille på forsædet i den autostol som man kan bære dem i. ( altså den første).
For det første er jeg imod de sidder på forsædet i den alder og for det andet var stolen sat forkert ind i bilen, så den lille baby sad og kiggede ud af forruden.!! hvad sker der for folk??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  åhh gud..
  • #1   9. okt 2011 eej sådan en vender man da ikke forkert - så er man fanme dum

• #2   9. okt 2011 for det første så må man gerne ha børn på forsædet, en kørelære har her inde på peget at det ikke gøre den store forskel tvært imod hvis du bliver påkørt fra siden og for det andet så den autostol jeg havde til mit første barn var forud vendt så havde jeg sat barnet med ryggen så havde jeg spændt den forkert, ergo kunne du ikke vide hvordan hendes rent faktisk skal spændes ;o)

• #3   9. okt 2011 Mulle mor lige præcis, man kan aldrig forudse en ulykke.

• #4   9. okt 2011 Børn må altså godt sidde foran?
    Det gør Lui da og når de sidder foran SKAL de kigge ud af ruden. En autostol på forsædet må ikke vende bagud da airbagen (hvis den bliver udløst) rammer stolen og kan klemme barnet fast.
    Så for små babyer er der jo kun to stedder de må sidde i en bil. Endten bagved i midten eller foran med sædet kørt helt tilbage og foran-vendt stol.... Lui har siddet i midten bagved i bagudvendt indtil han var 9 mdr. Så kom han i foranvendt bagved i midten og nu hvor han er 2½ sidder han foran..

• #5   9. okt 2011 Det er da bedre at have baby på forsædet så man kan holde øje når man kører alene, end at man skal vende sig helt om..... Tænker jeg.

• #6   9. okt 2011 Pernille - Det vil jeg jo også mene. Det har jeg da tænkt mig at gøre når vi får en mere og jeg køre alene. Det er alt for besværligt ikke at kunne se dem overhovedet. Man kan jo sagtens sidde og ae på kinden og nusse mens man holder øje med trafikken og hvis man holder for rødt give dem sutten hvis de har tabt den.
    Bare mange der mener det er uansvarligt og man ikke kan holde ordentlig øje med trafikken hvis de sidder foran og distrahere en.
    Men man skal jo ikke sidde og glo på dem hele tiden.
    Jeg kan i hvert fald ikke se at det er anderledes at kigge på sit barn et kort øjeblik hvis de brokker sig lidt for at se hvad der er galt end når man skal kigge bagud efter en cykelist - selvom man gør det når man svinger ved man jo stadig hvad der foregår foran en i trafikken....

• #7   9. okt 2011 her siddr vores yngste på forsædet, bagudvendt smiley

• #8   9. okt 2011 Camille - Air bag må så vidt jeg har forstået det, ikke være slået til hvis barnet sidder foran, den SKAL slåes fra...!

• #9   9. okt 2011 'Mulle - det var ikke sådan jeg havde forstået det inde på falck's side... men der kan man da bare se...

Kommentér på:
åhh gud..

Annonce