{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.164 visninger | Oprettet:

MIG = dårlig mor :( {{forumTopicSubject}}

Åhhhh gud hvor føler jeg mig bare som verdens dårligste mor og det er bare til at tude over smiley Har os gjort det op til flere gange siden SP har været på besøg.

Vi har haft nogle små problemer med tøserne - altså at de bare ikk kan klare for mange nye ting og nye mennesker.. som i starten dog var det dengang fordi de kom lidt for tidlig og var meget små og nye - som lige skulle vende sig til at være ude i den store verden.

Men det gik stille og roligt over. og de kunne klare det meste - bare ikk at blive taget op af helt fremmede mennesker. men det er så det tænkte vi.. de var ikk sky eller noget.. så det sagde vi bare at det måtte tage sin tid smiley

Men så blev jeg indlagt efter en læge fejl fra en galdeblæreoperation og var væk fra dem i 3 døgn... Det har nu gjort at de har samme problemer som i starten og det er bare så hårdt at se - fordi som SP siger så er det min indlæggelse som har gjort at de er blevet sådan fordi deres base forsvandt jo - jeg har jo hele tiden været der hos dem og lige pludselig var jeg væk...

og det kan godt få små babyer til at miste ballancen så meget at de bliver ja morsyge for vildt og ikk kan klare så mange nye input smiley Og det er mere slemt med vigga end silja - men begge piger har det og det er bare så hårdt at se dem have det sådan..

Jeg ved godt det ikk er min skyld - men for fanden jeg føler mig som verdens værste mor at jeg har været skyld i at de lige skal igennem sådan en periode som gør dem kede af det...

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MIG = dårlig mor :(
  • #1   10. okt 2011 Du er betstemt ikke en dårlig mor, du kan jo som du selv siger ikke gøre for at du skulle indlæggels.. OG bare rolig det tager lige lidt tid så er det fint igen.. Hjalte får det også hvis jeg er væk bare 1 time så går der lige et par dage hvor han hænger på mig, og jeg ingen steder kan gå.. Frygter også den dag han skal passes ude, men det skal de jo engang smiley

Det skal nok komme, bare giv dem en masse tryghed igen så går det hurtig smiley

• #2   10. okt 2011 Nu er det jo ikke fordi du pakkede dine ting og skred i tre dage fordi du ikke gad være sammen med dine skønne piger. Der var en god grund til at du var væk og det gør dig bestemt ikke til en dårlig mor og dine piger skal nok blive sig selv igen:o))

• #3   10. okt 2011 Ja det er jo ikk min skyld men for fanden jeg føler bare det er min skyld. men ja jeg håber det snart er over og de kan klare lidt igen..

men for fanden det er hårdt !! Og jeg er godt nervøs for på søndag hvor vi skal have barnedåb smiley

• #4   10. okt 2011 du er ingen dårlig mor af den grund, men kender godt følelsen, da vi fik nr 3 fik jeg infektion i maven efter kejsersnittet og var indlagt 1 uge. det var rigtig hårdt for de 2 store (victor var 3 og freja 14mdr) victor græd som pisket hvergang de havde været der og kunne ikke forstå jeg ikke skulle med og troede aldrig jeg kom hjem igen, freja ville overhovedet ikke snakke med mig eller noget smiley følte mig bare som den dårligste mor og var virkelig ked af det smiley og troede aldrig de ville tilgive mit fravær, men det vendte heldigvis da jeg kom hjem. bare giv dem tid, de skal nok blive "gode" igen smiley

• #5   10. okt 2011 tak dejligt at vide......

• #6   11. okt 2011 Det er jo ikke noget du kan gøre for...
    Tror bare du skal give dem masser af tryghed og nærhed den næste tid, så de igen får tillid til verden smiley

Kommentér på:
MIG = dårlig mor :(

Annonce