6. dec 2010 Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
MIG = dårlig mor :( {{forumTopicSubject}}
Åhhhh gud hvor føler jeg mig bare som verdens dårligste mor og det er bare til at tude over Har os gjort det op til flere gange siden SP har været på besøg.
Vi har haft nogle små problemer med tøserne - altså at de bare ikk kan klare for mange nye ting og nye mennesker.. som i starten dog var det dengang fordi de kom lidt for tidlig og var meget små og nye - som lige skulle vende sig til at være ude i den store verden.
Men det gik stille og roligt over. og de kunne klare det meste - bare ikk at blive taget op af helt fremmede mennesker. men det er så det tænkte vi.. de var ikk sky eller noget.. så det sagde vi bare at det måtte tage sin tid
Men så blev jeg indlagt efter en læge fejl fra en galdeblæreoperation og var væk fra dem i 3 døgn... Det har nu gjort at de har samme problemer som i starten og det er bare så hårdt at se - fordi som SP siger så er det min indlæggelse som har gjort at de er blevet sådan fordi deres base forsvandt jo - jeg har jo hele tiden været der hos dem og lige pludselig var jeg væk...
og det kan godt få små babyer til at miste ballancen så meget at de bliver ja morsyge for vildt og ikk kan klare så mange nye input Og det er mere slemt med vigga end silja - men begge piger har det og det er bare så hårdt at se dem have det sådan..
Jeg ved godt det ikk er min skyld - men for fanden jeg føler mig som verdens værste mor at jeg har været skyld i at de lige skal igennem sådan en periode som gør dem kede af det...
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Det skal nok komme, bare giv dem en masse tryghed igen så går det hurtig
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 42 Svar: 902
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
men for fanden det er hårdt !! Og jeg er godt nervøs for på søndag hvor vi skal have barnedåb
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.176
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Tror bare du skal give dem masser af tryghed og nærhed den næste tid, så de igen får tillid til verden
MIG = dårlig mor :(