{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
538 visninger | Oprettet:

Endnu en dåbs. {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg lige høre jer hvad I mener om dette menu til Seans dåb her d 20 nov. smiley

Vi skal være i kirken kl 10, og så går der vel en times tid eller to med det.
Så skal der tages billeder, og derefter skal vi ud til det sted vi skal være.

Men hvordan lyder dette I jeres øre?

Når vi ankommer vil der være velkoms drink af en art(er ikke helt fundet ud af hvad den skal bestå af) og evt nogetr tale om vi er glade for at se alle dem som har lyst til at fejler vores søn sammen med os.

Efter velkomsdrink evt åbne gave.

Så onkring kl 1 +- vil der være noget forkost, hvor brød og dvs pålæg sættes på et bord så folk selv kan komme og tage.

Så omkring kl 5-6 stykker vil der være forret, derefter 2 slags kød og tilbehør til.
Og en times tid efter det så vil der være kage bord, the og kaffe.


Hvordan synes I det lyder?

Synes selv der er noget der mangler og evt for meget mad?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endnu en dåbs.
  • #1   12. okt 2011 Jeg synes det lyder som en MEGET lang dag .
    Emma blev døbt forrige weekend , og vi fik brunch kl 12 og kage kl 15 .
    Kl 16.30 kørte de sidste gæster smiley


  • #2   12. okt 2011 vi skal holde på søndag - vi skal være i kirken kl. 11 - det vare en time maks sagde præsten. så billeder og så hjem til hytten hvor vi skal have mad kl. 13 så derefter åbner vi gaver mens folk får kaffe og kage..

    husk på det er en søndag og folk skal op på arbjedet osv. så de bliver nok ikk så længe.. normalt plejer man bare at spige frokost og så færdigt.


  • #3   12. okt 2011 Altså vores barnedåbe er altid sluttet sidst på eftermiddagen pga. at det er en søndag og folk skal hjem og gøre klar til mandag osv.. Så jeg syntes godt nok også det lyder som en lang dag ..

  • #4   12. okt 2011 jeg synes også det lyder af rigtig lang tid, og som om folk skal vente længe på mad?

    Vi holdt i lørdags.
    Dåb kl 11 i kirken, derefter billeder.
    da vi ankom til lokalerne, skiftede jeg lillemanden, og keglede lige rundt lidt tid, 12.45 bød vi velkommen og tak, fortalte om menuen og bad folk gå til bords.

    kl. 13 blev der serveret mad. så kom der kaffe og guf på bordet og vi pakkede gaver op. derefter blev lagkagen serveret. Kl. 18 var de sidste kørt.


  • #5   12. okt 2011 jeg vil også sige alt for lang dag, og dåben tager maks 1 time, så er i ude kl 11 så er 3 timer længe at vente på mad, synes jeg, men jeg ville tage enten frokostbordet eller 3 retters menu - ikke begge dele.

    vi skal selv holde dåb her d 30 og vi skal være i kirken 10.15 så har jeg bestilt buffet så den senst kommer 11.30 så vi kan spise ved 12 tiden. og så er der kage bagefter og så begynder folk at daffe af smiley

    tror vi åbner gaver mellem maden og kagen smiley


  • #6   13. okt 2011 Okay, Tak.

    Kan godt se at det er meget lang tid. smiley
    Vender den lige med manden og vi skal lave forkost eller lave noget mad.


Kommentér på:
Endnu en dåbs.

Annonce