{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  vs - dp
  • #1   13. okt 2011 har prøvet begge dele og har kun været tilfreds med vuggestuen ellers har jeg bare været uheldig med mine dp

• #2   13. okt 2011 Vi havde først besluttet os for vuggestue, men endte i dagpleje, fordi det troede vi passede bedst til os... Nu står jeg til at skulle være enlig mor, uden bil, og flytter et stykke væk fra vores dp, så nu flytter jeg ham til en vs, fordi jeg synes på nuværende tidspunkt at det passer bedre til mig, og til min søn... smiley

• #3   13. okt 2011 Min søn skal helt klart i dp både fordi han ikk er god til ret mange mennesker men også fordi jeg synes det passer bedre til os.. Har slev arbejdet i en vg og synes det blev alt for meget på samle bånd, man havde slet ikke den der tid til at hygge lidt med dem under bleskift osv. Ved godt at i dp er børnene uden opsyn mens dp mor skifter en men hellere det, end hun skal skifte 20 børn på 25 min.

• #4   13. okt 2011 helt klart dp smiley

• #6   13. okt 2011 og økonomisk friplads gælder vel kun kommunale vs/dp og ikke private? eller hvordan er reglerne der?
    synes ikke jeg kan finde det på kommunens hjemmeside..

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #9   13. okt 2011 Vi har valgt vs. En af de ting jeg ligger meget vægt på, er at du altid aflevere det samme sted.

• #10   13. okt 2011 vi har vlagt dagpleje af flere årsager. bla. pga. vores datter er født med læbegane spalte og er en meget stor trykhedsnarkoman. i sær efter hendes operationer skulle det være så bakterie mindsket og trykheden skulle være der... vi har VERDENS bedste dagplejemor hun er så dygtig og kærlig og min datter elsker hende... en andet bonus er at min datters dagplejemors mand også er dagplejer og derfor er de næsten altid 2 voksne til 8 børn smiley og børnene er sociale og glade for andre... og så de ved at blive lavet til idrætsdagplejere smiley og så skal min prinsesse i idrætsbørnehave når den tid kommer smiley

så helt klart dagpleje fra min side da det er hjemmeligt og der er tid til børnene smiley

• #11   13. okt 2011 Vi valgte dp. da vores søn er en senitiv/følsom dreng da han er født for tidligt. Mike kommer til at tælle for 2 børn så ham kommer kun til at omgås 2-3 andre børn hvilket er bedst for Mike. Og så valgte vi også dp. pga. det er mere hjemmelige omgivelser og ikke en insitution.

• #12   13. okt 2011 Først hældte vi egentlig mest til vuggestue, blandt andet fordi jeg har arbejdet i en vuggestue, og så ku vi godt lide der var lidt flere voksne der, plus det så skulle være en integreret så der også var en bh i samme hus til den tid smiley

Men der var INGEN ledige pladser i Aalborg kommune, da Malthe skulle starte, så vi fik tilbudt dagpleje, og han elsker at være der smiley
    Hun går meget op i at gå lange ture med børnene, være meget ude, ses med hendes kollegaer og deres børn, og de tager i legestue hver onsdag hvor de er mange børn og de andre dagplejemødre, så han ser mange andre børn og voksne selvom de "kun" er 4 børn i dagplejen..

Vi har også fundet ud af at Malthe har det bedst med få børn i hverdagen, og en voksne at skulle forholde sig til, han er også et sensitivt barn, så en vuggestue havde nok været for meget for ham smiley

Held og lykke med at finde det rigtige for jer smiley

• #13   13. okt 2011 mine er i dp, synes ikke vuggestue er for os, ved ikke helt hvorfor, har det bare bedst med de er i "hjemmelige" omgivelser og fler bare en dp mor er mere tilstede. vi har ihvertfald været ekstremt glade for vores og man virkelig kan mærke at de også holder af vores børn, ihvertfald mere end jeg føler det i feks victors børnehave.
    selvom mine har og er dp børn så er de altså super sociale og ikke spor pylret smiley

det var heller ingen problem at gå fra dp til børnehave (en af mine størte frygte)

du kan godt få kommunalt tilskud til privat dp smiley

Kommentér på:
vs - dp

Annonce