{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.093 visninger | Oprettet:

Jer med ørebørn?? HJÆLP.. {{forumTopicSubject}}


Hej BG smiley

Agnes har nu været syg i 3 uger, men det går MEGET bedre, vi er ovre den periode med feber, hosten konstant, og hvor hun var vågen hvert 10 min. om natten..

Hun er begyndt at spise ordentligt, og med en god appetit igen, og er tilbage i sin gamle rytme, med hensyn til hvornår hun sover..

Hun fik for 1,5 uge siden, konstateret væske i begge ører, og det var selvfølgelig derfor hun var ked af det, og havde svært ved at sove om natten.. Vi fik at vide at det ikke kunne behandles, men at vi bare skulle give panodiler, og så ville hun sove bedre.. Hvilket hun gjorde..

Men nu må jeg være ærlig at sige at jeg ikke ANER om hun har ondt i ørerne længere.. Hun falder i søvn kl. 17.30-18.30, og sover så til kl. 21, hvor hun vågner første gang, eller det vil sige at hun pylre uden at åbne øjene rigtigt, og så falder hun ordentligt i søvn igen efter ca. en time, og vågner kl. 3.00, hvor vi tager samme tur.. Nogle nætter er det flere gang hun vågner, ??

Hun har ALTID sovet igennem om natten, og vågner normalt aldrig.. Så når hun slet ikke har kunnet finde ro, har jeg givet hende en panodil, og hun har så sovet 4-6 timer i træk, men er virkelig i tvivl om hun bare vågner fordi hun er blevet vant til at vågne meget om natten, eller om det faktisk er fordi hun har ondt??

Da vi fik at vide at hun havde væske i ørerne, græd hun hele tiden, hun græd om dagen, til middag, og om natten.. Nu græder hun IKKE om dagen længere, sover formiddagslur og middagslur, præcis som hun plejer, og vågner ikke, ! .. Så tror bare ikke at hun har ondt længere, og så vil jeg jo ikke give hende panodil længere..

Mit spørgsmål er til jer, om jeres børn er helt "normale" om dagen, og så bare sover lidt dårligt om natten?? Eller om man også kan mærke det på dem om dagen?? ..

Jeg har valgt at hun ikke skal have panodil i nat, og vi bare skal prøve at få hende til at finde ro, .. For hun sover SÅ SNART hun kommer op til os, og vi går lidt rundt med hende, eller jeg bare nusser hende på kinden og synger??? Og så er det vel ikke fordi hun har ondt??

EJ, jeg syntes det er træls det her, og håber at i kan komme med lidt råd, og erfaringer?? Og om jeres børn bare har sovet dårligt, det første stykke tid efter sygdom..

Beklager det blev langt, smiley På forhånd tak for svar,

Knus Marie,


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jer med ørebørn?? HJÆLP..
  • #1   23. okt 2011
    Jeg snakkede for resten med egen læge fredag, og han sagde at jeg skulle ringe til en ørelæge, for de kunne ikke hjælpe hvis det var ørerne.. Men jeg ville jo bare gerne vide om der stadig var væske i dem?? Men han ville ikke se hende..

    Så jeg ringer til ørelægen i morgen, og hører hvad de siger, og om de vil se hende, ..


  • #2   23. okt 2011 Ea var os meget ked af det om dagen da hun havde væske på ørene .. Derudover var hendes balance meget påvirket ..
    Jeg ville helt sikkert konsultere en ørelæge ..


  • #3   23. okt 2011 Vores egen læge kunne ikke se der var noget galt med ørene, men så gik jeg til en ørelæge, og de sagde han havde meget væske i ørene, og han fik ret hurtigt drean i. Det er vigtigt du kontakter en "rigtig" ørelæge - for mener heller ikke du bare skal give hende panodil, men det anbefaler de fleste læger og vagtlæger (fordi de er nogle idioter og har alt for travlt - sorry:-))

    Lucas var mest urolig om natten og aftenen.


Kommentér på:
Jer med ørebørn?? HJÆLP..

Annonce