{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "kalendergaver / advents"
Advents- eller kalendergaver?
Hvad gør I?
Skrevet af: ACS - mor til Vito - 12. juli 2011 ! - 6. sep 2012

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kalendergaver / advents gaver
  • #1   6. nov 2011 Felix er halvandet år. Jeg venter til til næste år da han alligevel ikke vil forstå det nu. Desuden tror jeg han får adventsgaver af bedsterne.. det gjorde han i hvert fald sidste år ; )

  • #2   6. nov 2011 Julekalender venter jeg nogle år med endnu tror jeg..

  • #3   6. nov 2011 her får mine 3 piger jule kalender de får kinder julekalenderen

  • #4   6. nov 2011 Sys man er alt for lille til at få adventsgaver/pakkegaver når ikke man er ældre. sys du skal vente et år eller 2.

  • #6   6. nov 2011 Jeg venter med pakke kalender (fra julemanden) til næste år (:
    og så køber jeg advent gaver iår (:

    Jeg regner med at købe noget ''indlærings''-legetøj til hende, som PutIBoks og sådan noget (:


  • #7   6. nov 2011 Malthe bliver 3 år her d 10 dec..... Herhjemme får han advendts gaver og i år har jeg fået mig en fin julesok med hans navn på som skal hænges op og hvor der så er en lille ting i engang imellem :0) !

    Sidste år fik han kun advendtsgaver..... jeg er ikke til pakkekalender !! Men har heller ikke været vant til det fra dengang jeg var lille så synes det er noget hmm ved ikke hvad jeg skal kalde det ;0) .....


  • #8   6. nov 2011 Det er første år i år at mine får, jeg har valgt at købe 4 adventsgaver til dem hver så de ikke bare får en masse ragelse!!!:)

    De er 2(3 til januar) og 4½..:)


  • #9   6. nov 2011 Gabriella får adventsgaver, det får hun både af os og af hendes morfar. Det har hun gjort siden hendes første jul, og der var hun 4 mdr gammel.
    Sidste år forstod hun ikke rigtigt at det var en adventsgave, men hun elskede da at pakke dem op.


  • #10   6. nov 2011 Mine får heller ikke chokoladekalender, jeg ser ingen grund til at give dem et stykke chokolade hver dag..

    Der er julekalender hver aften i tv og så i år adventsgaver!:)

    Husk det er os som forældre der lære og vender dem til alle de ting, de har hverken behov eller idé om det af sig selv!!!:)


  • #12   6. nov 2011 her får hun hverken det ene eller dat andet og hun bliver 1 18 november så en måned før din.

    kan ikke se nogel grund ti at købe en masse gaver til dem, da de jo får en masse den 24 og de ved heller ikke hvad det er.

    her kommer hun til at få adventsgaver det år hun bliver 3 og skal i børnehave, før forstår hun det ikke.

    chokolade julekalender får hun heller ikke, de billige er lavet i fængsler af fanger der havder det job og der er flere der spytter i dem (kender en der har være med til at pakke dem og set hvordan det foregår). men det er ikke noget hun ville få før hun når skolealderen da de på ingen måde har godt af det chokolade


  • #13   6. nov 2011 Mine får begge pakkekalender og chokoladekalender..

    Her må der gernes gives ekstra og hygges i december.

    Storm får primært fordi han synes det er sjovt at flå papir op, og det er ting som bolde, biler og lign han kan bruge.


  • #14   6. nov 2011 Malthe vil være 13 mdr til december, og han får adventsgaver af os.. Hans farmor har strikket en julesok til ham, som de jo så kommer i, hver søndag smiley

    Ved ikke om han får en chokoladejulekalender (den med peter plys) endnu, det var egentlig planen, men et stykke chokolade hver dag, det ved jeg ikke lige smiley


  • #15   6. nov 2011 William er til dec,. 2 år og 8 mdr.. Han fik advendts gaver de første to år, og det han fik var ting han manglede, bl, dyner, senegtøj og lidt lege tøj osv... Han synes det var sjovt at hive papiret af og undersøge det, det første år, sidste år var der osse spændenen med det der var inden i... Og i år snakker han om julemanden, gaver osv.. så vi har valgt at han får kalender gaver og jeg synes han er stor nok til det nu.. Og han får ikke bras i gave, da jeg har valgt at købe gaverne ind i løbet at de sidste mange mdr... Og der vil da osse ligge lidt slik i sokken .. Og han får da osse chokolade kalender, han skal osse mærke det er jul .. Og her ELSKER vi julen.. ;D

  • #17   6. nov 2011 Sofie er lige blevet 15 mdr. og jeg har altså købt kalendergaver til hende. Jeg har valgt at hun skal have en hver dag fordi det er nemmere for hende at forstå.
    Sidste år fik hun adventsgaver men der var hun også meget lille.

    Jeg giver ikke chokolade kalender da hun er en lille smule buttet og jeg vil passe lidt på for hendes skyld.

    Jeg synes dog ikke det behøver at være noget ragelse forid de får en lille gave hver dag, jeg har brugt de sidste to mdr. på at købe ting til hendes kalendergaver, og jeg har fundet en masse gode ting, selvfølgelig har det kostet en del, fra 20 til 200 kr. pr. dag men jeg har valgt at hun skal forkæles lidt ekstra her i julen.

    Jeg ved godt alle ikke har råd/lyst til at bruge så mange penge på kalendergaver og det er også helt iorden, hun får dog ikke en kæmpe julegave netop af den grund.


  • #18   6. nov 2011 niklas fik først sidste år og alex får heller ikke endnu, men vi har skåret ned på advendts gaverne(prisen) og så i stedet for chokolade kaldendere, som kommer alle andre steder fra, købt en lego kalender, sidste år fik han en playmobil. De er rigtig gode til den størrelse.

  • #19   8. nov 2011 alle mine får kalendergaver og chokoladekalender smiley de er 4 år 2år og 11mdr.

    de har altid fået kalendergaver også freja selvom hun kun var 1 månede hendes første jul smiley (altså der fik hun jo så ingen chokoladekalnder hehe)

    de har hver deres egen broderet kalnder farmor har lavet med deres navn på og de er så hyggelige at have hængende og synes ikke det er bras, det er jo hvad man selv vælger at købe smiley

    ang chokoladen ser vi stort på rigtig og forkert når det er jul smiley



  • #20   8. nov 2011 Nena fik ikke sidste år (2måneder gammel) Men iår får hun søndags gaver, som sagt.. Fordi jeg har fundet noget legetøj jeg synes hun kunne bruge, og da hun ikke er mega bevidst om det nu har det jo ikke den store betydning om den 1 gang i ugen eller hver dag (:

    Næsteår vil det være samme princip med Mila, Nena vil der få Advent gave af mig.. Og en kalendergave af Nissen (: Og det begynder jeg at købe et par mrd før jul (:

    Og de vil begge på chokolade julekalender (: Synes ikke der er noget i vejen for det i december.. men jeg er nu heller ikke så striks med det, har jeg bagt kage får Nena da også et stykke osv (:

    +De vil begge få søndags gave a min mor, og måske min mormor hun har ikke helt bestemt sig endnu xD

    Men vi også en familie der ELSKER JUL !! Og virkelig går op i vores familie juletraditioner xD


Kommentér på:
kalendergaver / advents gaver

Annonce