1.138 visninger
|
Oprettet:
kalendergaver / advents gaver {{forumTopicSubject}}
ja jeg er i tvivl min dreng fylder 1 år den 19 december, giver i jeres børn kalendergaver eller advets gaver? eller venter i til de er lidt større og hvad med jule kalender?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 156
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 25 Svar: 156
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 32 Babyer: 2 Emner: 108 Svar: 2.892
jun 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 24 Svar: 185
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
og så køber jeg advent gaver iår (:
Jeg regner med at købe noget ''indlærings''-legetøj til hende, som PutIBoks og sådan noget (:
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 126 Svar: 1.232
Sidste år fik han kun advendtsgaver..... jeg er ikke til pakkekalender !! Men har heller ikke været vant til det fra dengang jeg var lille så synes det er noget hmm ved ikke hvad jeg skal kalde det ;0) .....
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
De er 2(3 til januar) og 4½..:)
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Sidste år forstod hun ikke rigtigt at det var en adventsgave, men hun elskede da at pakke dem op.
feb 2011
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 95 Svar: 1.972
Der er julekalender hver aften i tv og så i år adventsgaver!:)
Husk det er os som forældre der lære og vender dem til alle de ting, de har hverken behov eller idé om det af sig selv!!!:)
okt 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 27 Svar: 390
kan ikke se nogel grund ti at købe en masse gaver til dem, da de jo får en masse den 24 og de ved heller ikke hvad det er.
her kommer hun til at få adventsgaver det år hun bliver 3 og skal i børnehave, før forstår hun det ikke.
chokolade julekalender får hun heller ikke, de billige er lavet i fængsler af fanger der havder det job og der er flere der spytter i dem (kender en der har være med til at pakke dem og set hvordan det foregår). men det er ikke noget hun ville få før hun når skolealderen da de på ingen måde har godt af det chokolade
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 108 Svar: 1.315
Her må der gernes gives ekstra og hygges i december.
Storm får primært fordi han synes det er sjovt at flå papir op, og det er ting som bolde, biler og lign han kan bruge.
jun 2010
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 1.140
Ved ikke om han får en chokoladejulekalender (den med peter plys) endnu, det var egentlig planen, men et stykke chokolade hver dag, det ved jeg ikke lige
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 209 Svar: 1.288
nov 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 69 Svar: 644
Sidste år fik hun adventsgaver men der var hun også meget lille.
Jeg giver ikke chokolade kalender da hun er en lille smule buttet og jeg vil passe lidt på for hendes skyld.
Jeg synes dog ikke det behøver at være noget ragelse forid de får en lille gave hver dag, jeg har brugt de sidste to mdr. på at købe ting til hendes kalendergaver, og jeg har fundet en masse gode ting, selvfølgelig har det kostet en del, fra 20 til 200 kr. pr. dag men jeg har valgt at hun skal forkæles lidt ekstra her i julen.
Jeg ved godt alle ikke har råd/lyst til at bruge så mange penge på kalendergaver og det er også helt iorden, hun får dog ikke en kæmpe julegave netop af den grund.
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
de har altid fået kalendergaver også freja selvom hun kun var 1 månede hendes første jul (altså der fik hun jo så ingen chokoladekalnder hehe)
de har hver deres egen broderet kalnder farmor har lavet med deres navn på og de er så hyggelige at have hængende og synes ikke det er bras, det er jo hvad man selv vælger at købe
ang chokoladen ser vi stort på rigtig og forkert når det er jul
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Næsteår vil det være samme princip med Mila, Nena vil der få Advent gave af mig.. Og en kalendergave af Nissen (: Og det begynder jeg at købe et par mrd før jul (:
Og de vil begge på chokolade julekalender (: Synes ikke der er noget i vejen for det i december.. men jeg er nu heller ikke så striks med det, har jeg bagt kage får Nena da også et stykke osv (:
+De vil begge få søndags gave a min mor, og måske min mormor hun har ikke helt bestemt sig endnu xD
Men vi også en familie der ELSKER JUL !! Og virkelig går op i vores familie juletraditioner xD
kalendergaver / advents gaver